Svar: 170
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Var en tur forbi Wempe paa Fifth Avenue igaar, og saa paa den nye IWC Aquatimer. Er det bare mig eller ser den bare virkelig billig ud? Jeg havde den dog ikke i haanden, men syntes at bezelen ser plastik billig ud samt laenken med de blanke led goer den endnu billigere at se paa. Jeg ved godt at mit Rolex ogsaa har blanke led, men syntes paa ingen maade at det ser billigt ud paa Rolex'en.
Jeg var virkelig skuffet over at se den irl.
Er det bare mig, eller hvad siger i?
•
Svar: 777
Tråde: 45
Jeg har lidt den samme opfattelse.
Jeg er stadigvæk fan af den gamle AT 3536 (ståludgaven).
Her er et billede af 6 nye AT fotograferet på fabrikken i april.
Jens-Kristian
•
Prøvede én i San Francisco sidste år. Looks can be decieving - Når den sidder på armen så syntes jeg det føles af kvalitet. Galapagos kransen over på den til venstre, så kunne jeg være fristet.
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har desværre ikke haft modellen i hånden men ud fra billederne kunne den godt slippe igennem nåleøjet
bare en 2000m på lænke tak
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Synes de er røv lækre.......
•
Har prøvet den sorte med lænke & den hvide med gummirem – begge Time Only.
Det er jo ikke Rolex, men prisen er også en anden!
Lynetten med safirglas virker ikke billig på mig – tværtimod.
Om man kan lide uret er naturligvis en smagssag, men kvaliteten fejler bestemt ikke noget, ej heller lænken.
Det eneste der hænger lidt er værket. Et modificeret ETA 2892 – men stadig et ETA!
Personligt kunne jeg godt leve med et Low budget værk, når kasse & lænke er i en så fin finish som tilfældet er her.
•
Jeg mente også de så billige ud, lige indtil jeg fik et på armen. Lækker, lækker kvalitet......
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Jeg har haft en og den var røv lækkre, ikke en finger at sætte på dem.
•
Svar: 24
Tråde: 0
Rolex COMEX Skrev:Har prøvet den sorte med lænke & den hvide med gummirem – begge Time Only.
Det er jo ikke Rolex, men prisen er også en anden!
Lynetten med safirglas virker ikke billig på mig – tværtimod.
Om man kan lide uret er naturligvis en smagssag, men kvaliteten fejler bestemt ikke noget, ej heller lænken.
Det eneste der hænger lidt er værket. Et modificeret ETA 2892 – men stadig et ETA!
Personligt kunne jeg godt leve med et Low budget værk, når kasse & lænke er i en så fin finish som tilfældet er her.
Citat:
How many times must we repeat this?IWC do not use cheap ETA bases in their watches.They buy the best in kits and modify the pieces and finish them to a standard that far far surpasses any caliber that Rolex make.So once and for all lets cut all the crap said about ETA.Their top end calibers are better than what you get in any Rolex.And in my humble opinion the new IWC aquatimers are a fucking disaster they look the same as any cheap diver you can get for free in a cornflake packet.If IWC do not shoot all in their design department they are heading for disaster. Willy
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg har faktisk længe luret på den med hvid skive og lænke... Synes sq også de er lækre!!!
Måske jeg ender op med sådan en inden længe
Om ikke andet for at prøve noget andet!!!
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•