Hjælp, jeg er forelsket! (i et Seiko ur)
HUHA Breitling. Han har sq klasse den mand.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jep. Breitling Superocean Heritage 46.....
Svar
ClausT Skrev:Jep. Breitling Superocean Heritage 46.....
Har du et 'close up'-billede? Icon_e_biggrin Er det et almindeligt Heritage? Det ser godt ud på mesh.

Mere klasse end seikøet, men selvsagt også lidt dyrere.
Svar
Kan I SÅ se at komme ind på Breitling forum med Jer ... Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_e_wink Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Åh nej, en konkurrent. Jeg tænkte det kunne ske, når jeg nu luftede min drøm om et Seiko H558-5000, men sådan er livet jo. Klasse fornægter sig ikke. Icon_cool

Det er nu fint nok, så er vi to til at finde ure. Så skal vi bare lade være med at byde hinanden unødigt op.....

Og uret er ikke ønsket pga. Arnold. Det er ikke en fetich, men uret er sgu fedt, og så er det også fedt at det er svært at få fingrene i. Men uret i Joepetes signatur ligner jo meget, og er også fedt. Måske skal jeg bare til at kigge lidt mere på ure 'minder om mit drømmeur'....
Svar
Uret i min signatur er bestemt et bekendtskab værd Icon_e_biggrin Seiko SBDX001 "Marinemaster"

İmage
Klik på billedet og åbn i fuld skærm for større foto
De venligste hilsner, John
Svar
Jeps. Det er helt sikkert et top lækkert ur, men nogen H558-5000 er det jo ikke Icon_e_biggrin

Hvilke steder plejer I at bruge når I skal handle ure online? Kigger man i diverse fora for at finde det man søger, eller er der forhandlere som det store udbud? Eller noget helt tredje?
Svar
Jannik Skrev:Jeps. Det er helt sikkert et top lækkert ur, men nogen H558-5000 er det jo ikke Icon_e_biggrin

Hvilke steder plejer I at bruge når I skal handle ure online? Kigger man i diverse fora for at finde det man søger, eller er der forhandlere som det store udbud? Eller noget helt tredje?

ebay...
Svar
Joepete Skrev:Kan I SÅ se at komme ind på Breitling forum med Jer ... Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_e_wink Icon_redface
Ja det er ingen skam at gå, når man bliver smidt ud Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jannik Skrev:Åh nej, en konkurrent. Jeg tænkte det kunne ske, når jeg nu luftede min drøm om et Seiko H558-5000, men sådan er livet jo. Klasse fornægter sig ikke. Icon_cool

Det er nu fint nok, så er vi to til at finde ure. Så skal vi bare lade være med at byde hinanden unødigt op.....

Og uret er ikke ønsket pga. Arnold. Det er ikke en fetich, men uret er sgu fedt, og så er det også fedt at det er svært at få fingrene i. Men uret i Joepetes signatur ligner jo meget, og er også fedt. Måske skal jeg bare til at kigge lidt mere på ure 'minder om mit drømmeur'....
Jeg har ikke travlt og skal nok være med at byde. Jeg vil som skrevet forsøge at lade mit monster indgå i en evt handel. Og jeg er interesseret i uret netop på grund af, at Arnold har båret det i flere af sine film Icon_mrgreen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)