Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Herligt - har du tid er greenwich - på en soldag altid et besøg værd. Det bør gøres i sol og lidt varme - gerne sejle derud. Flotte bygninger - ind i de store sale - kirken og painted hall osv - og så oppe ved observatoriet - en tur ind - hvor der er et utal af de ure der blev brugt ved fastlæggelse af tidslinjerne samt ved udgangen, en stor udstilling af marinekronometre - Ulyse - Hamilton, Lange og meget ældre.
vh
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det er fedt det der... Lige min kop te!
Der er masser af lækker/spændende/vigtig horologi at opleve i England. Det meste er dog på Greenwich observatoriet og Science Museum.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Tror desværre ikke, at jeg når at besøge Greenwich (denne gang), idet jeg får gæster fra Danmark i morgen, som vil se de traditionelle turistattraktioner - men det er jo også ganske underholdende i sig selv
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Sociologen Skrev:Tror desværre ikke, at jeg når at besøge Greenwich (denne gang), idet jeg får gæster fra Danmark i morgen, som vil se de traditionelle turistattraktioner
Hvis ikke Greenwich er traditionel tur.tradition....? Så er det en mangel i deres...... nå godt ord igen, men det skal man da se, også tænke på at det var starten til en GPS'er. H1-4 så bliver det ikke større, det er jo de ure der er skyld i at vi idag kan navigere ved hjælp af netop GPS'eren. Og så er der historien bag Harrison, en ren gyser

Gad vide om de har fået H1 igang igen, det vil jeg tro. Den var itu da jeg var der.
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•