Hvilket ur/ure skal med til Rusland
I august skal vi på en flodsejlads på Volga fra Moskva til Sct. Petersborg.

Båd med ca 100 kahytter. Jeg har ingen ide om der er box i kahytterne. Der er naturligvis lokal besætning mv. på båden.

Turen tager 11 dage og der er selvfølgelig udflugter mv. jævnligt.

Normalt ville jeg jo ikke kunne klare mig uden 4-6 ure på sådan en tur, men tør jeg have flere ure liggende i kahytten (gemt) ...

Eller skal jeg virkelig klare mig med kun et ur i 11 dage ..... i givet fald hvilket"

Uha - det synes jeg er svært Icon_rolleyes

vh Baun
Svar
Baun Skrev:I august skal vi på en flodsejlads på Volga fra Moskva til Sct. Petersborg.

Båd med ca 100 kahytter. Jeg har ingen ide om der er box i kahytterne. Der er naturligvis lokal besætning mv. på båden.

Turen tager 11 dage og der er selvfølgelig udflugter mv. jævnligt.

Normalt ville jeg jo ikke kunne klare mig uden 4-6 ure på sådan en tur, men tør jeg have flere ure liggende i kahytten (gemt) ...

Eller skal jeg virkelig klare mig med kun et ur i 11 dage ..... i givet fald hvilket"

Uha - det synes jeg er svært Icon_rolleyes

vh Baun
Du må ha svar på om der er boxe og ellers er svaret 110% simplet - absolut ikke noget af værdi i kahytten. Omega seamaster 300 er så svaret på det andet spørgsmål, når du ikke har et ploprof din stakken
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Et ur på hver arm kunne være løsningen......
Svar
ClausT Skrev:Et ur på hver arm kunne være løsningen......
+1 og ved Captains table kan det ene jo listes ned i lommen og det andet bare være dress - men ikke i kahytten du
Lidt samme med Connies juveler - OG passene - de er sårbare i Rusland (og masser af andre lande idag) jeg har fotokopi af mine pas og kreditkort på en krøllet seddel i baglommen for at lette genanskaffelse/lukning af samme i ex Indien/Bangladesh men absolut også i Rusland. Flinke mennesker, men fattighed kan lede til alt.
NYD turen som jeg misunder jeg - alt er godt, bare i lige tænker på det ikke er Nyborg eller Stockholm, og servicen normalt i top - ligesom der er oplevelser hele vejen
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvis du ikke har læst den, så må Leif Davidsens "Dostojevsiks Sidste Rejse" være et must - også selv om han ikke skriver om ure! Jeg er iøvrigt enig med Hannover: du må begrænse dig til et ur.

/Bjørn.
Svar
Klart kun et ur, jeg ville ALDRIG efterlade ure i en kahyt på en sådan båd.
Du må ligge hjernen i blød for at finde det rigtige ur til turen.

Hvis det var mig ville det blive Speedmaster eller Sub.
Men det er nok bare fordi, at det er de ure jeg bedst kan lide Icon_e_wink
Hvis jeg havde lige så mange ure som dig, er jeg ikke sikker på at jeg kunne vælge.
Men sørg nu for at vælge et rigtigt lækkert et, og lade være med at gå på kompromis.

Jeg har flere gange tidligere valgt et lækkert ur fra, til en ferie af lignende årsager.
Og hver gang har jeg fortrudt det Icon_rolleyes (Jeg er dog blevet klogere de senere år)

Man skal bruge sine ure, livet er for kort til at lade være............
Svar
Tak for hurtig respons....

Der er ikke box i kahytten men en fælles box på skibet, så jeg kunne måske bruge mit Seamaster 300 - og lige have en guld dress med til det pæne tøj.

Jeg kan ikke stille op til middag i pænt tøj med en Seamaster 300 på nato..... ikke uden at bruge kondisko også - og det vil jeg ikke Icon_e_wink

vh baun
Svar
Baun Skrev:Tak for hurtig respons....

Der er ikke box i kahytten men en fælles box på skibet, så jeg kunne måske bruge mit Seamaster 300 - og lige have en guld dress med til det pæne tøj.

Jeg kan ikke stille op til middag i pænt tøj med en Seamaster 300 på nato..... ikke uden at bruge kondisko også - og det vil jeg ikke Icon_e_wink

vh baun
Der var jo så løsningen. Naturligvis skal du så ha to ure - Seamaster 300 på nato og en massiv guld piepan til before-dinner-drink, middag og de fine aftener på dækket. Nyd turen
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja det må blive en Constellation i guld
og en Seamaster i stål

jeg overvejer lige hvilke

vh baun
Svar
Har du ikke en Sub 5513 ? Dén ville da være den perfekte all-rounder ... Icon_e_smile

Ellers, kunne du indsnævre et 10-urs-felt, og så lade os stemme ? Du behøver jo ikke rette dig efter den endelige afgørelse ... Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)