Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ja, også et tillykke herfra. Det gik alligevel rimelig hurtigt fra tanke til handling 
Der er ikke nogen tvivl om at det er et fedt ur, og du har samtidig også fået den genkendelighed du ønskede.
Designet er vel nærmest det allermest klassiske fra Rolex i sportsurklassen. Og cyklopen medvirker helt klart også til at folk kan kende det som et Rolex.
Et superfedt klassisk Rolex, der IMHO kan bruges til alle situationer.
•
Den helt rigtige måde at købe ur på. Tillykke med en fed klokke......
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Godt du fik en god købsoplevelse - det er meget værd - og du kommer aldrig galt af sted med det ur. Gem nu kasser og alt - HVIS du en dag vil videresælge - så vil du ikke stå dårligt - men uret har det som skal til for en keeper
tillykke
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Stort tillykke med uret. Det er en rigtig fed model du har valgt. Jeg er håber, at du bliver lige så glad for dit nye ur som jeg er for mit... Jeg var jo heldig at få fat i et nyt GMT Master IIc i januar i år. Jeg handlede også hos Klarlund  Super oplevelse...
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
B. Henriksen Skrev:Første gang jeg fik Submarineren på, da følte jeg umiddelbart en stor tilfredshed i kroppen, lige som en sten faldt fra mit hjerte, faktisk ret spøjst. Jeg sad med et stort smil på læben, hvorfor ved jeg ikke helt, ku bare mærke det lige var mig
Jeg fornemmer jeg har lavet et godt køb, især da jeg virklig følte mig nærmest lykkelig da jeg fik det på.
Tillykke med købet, det lyder som om at du har haft en rigtig god oplevelse og det betyder utrolig meget!
Mit gæt er at der ikke går så lang tid før du bliver "hooked" på endnu et ur...
Da du skrev at du skulle spille tennis, kom jeg til at tænke på Geodocs indlæg i en gammel tråd vedr. sport med ur på:
Geodoc Skrev:For automatics an additional concern to the above are activities that generate a great deal of torque or inertia at the wrist/hands.
Activities such as Golf, Tennis, Polo, Baseball, Jai-Lai, Lacrosse, and the like are likely to cause the rotor to spin rapidly which is generally not a good idea...
Sort of like running your car close to it's red-line at full throttle.
- Men så vidt jeg kan læse mig til, blev konklusionen dengang at det var helt ok at dyrke sport med uret på.
(Og nu er det jo heller ikke sikkert at du slår med den arm du har uret på)
•
Svar: 30
Tråde: 5
Mange tak for alle de fine hilsener, det varmer en nybagt Rolex ejer
Jeg har da allerede flashed uret en smule, men wau hvor bliver det bare hurtigt "helt almindeligt", som om det altid har været der/her. Det tager jeg som et godt tegn, vi er vist allerede blevet et godt par
Jeg spiller tennis med højre hånd, men havde lidt overballance når jeg kastede op med venstre hånd
Og ja, jeg er ikke et sekunt i tvivl, jeg er ikke færdig med at købe ure. Men lige nu, vil jeg lytte til et af de gode råd i har givet mig, "glem alt om ure for en tid", og nyd det nye ur.
Det vil jeg gøre, så må vi se hvor længe det holder.
-den der går i andres fodspor, kommer aldrig foran...
•
Svar: 524
Tråde: 50
Klassisk ur. Har selv haft mange forskellige Subs, dog fra referencegenerationerne før dit. Men lækkert ur man aldrig går galt i byen med.
Iøvrigt, dit nye ur har en fantastisk historie. Synes du skal prøve at dykke lidt ned i Submarinerverdenen, det er spændende.
Tillykke
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
•
jacob jensen
Unregistered
ClausT Skrev:Den helt rigtige måde at købe ur på. Tillykke med en fed klokke......
+1
•
Svar: 350
Tråde: 19
Lige et hurtigt spørgsmål, hvorfor valgte du ikke et Sea-Dweller (ref 16600) når nu du gerne vil have undværet forstørelse over dato?
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
•
Svar: 30
Tråde: 5
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var det noget større, og føltes bare ikke så "rigtigt" på min hånd. Første øjeblik jeg prøvede Submarineren, da kunne jeg bare mærke at det var det jeg skulle have.
Forstørrelsesglasset er en del af uret, det må jeg tage med. Men min bekymring omkring dette var dog kun, at på mit gamle seiko, der blev boblen så ridset konstant, at jeg ikke kunne se datoen. Det problem burde jeg ikke opleve med safirglas..!
-den der går i andres fodspor, kommer aldrig foran...
•
|