Hjælp til PB
Har lige oprettet 7 beskeder via opret besked og trykket på udfør da de hver i sær er færdige.

Men de ligger alle i udbakke, der står godt nok at de er sendt på et tidspunkt.

Er de sendt og hvorfor er de ikke i sendte PB?

Har lige svaret på en anden PB og svaret ryger lige i sendte PB.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Det kan være de står på hold indtil du har ryddet op i dine foldere.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
De forsvinder først fra din udbakke, når modtageren har læst beskeden. Jeg har læst beskeden fra dig, og du vil også kunne se, at den ikke længere er i din udbakke......
Svar
ClausT Skrev:De forsvinder først fra din udbakke, når modtageren har læst beskeden. Jeg har læst beskeden fra dig, og du vil også kunne se, at den ikke længere er i din udbakke......

yes, det er åbenbart sådan det virker. Min logik sagde mig bare det skulle være i sendt post, men bare det når frem er det ok Icon_smil

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:
ClausT Skrev:De forsvinder først fra din udbakke, når modtageren har læst beskeden. Jeg har læst beskeden fra dig, og du vil også kunne se, at den ikke længere er i din udbakke......
yes, det er åbenbart sådan det virker. Min logik sagde mig bare det skulle være i sendt post, men bare det når frem er det ok Icon_smil

Mvh
Thomas
... Nu er PB'en til mig også forsvundet fra din udbakke - Tak for det tilsendte Icon_e_biggrin
Vi ses - Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Du kan også vælge at slette en besked, der stadig er i udbakke; men når den først er i "sendte" kan den ikke længere slettes.

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)