18-12-2012, 05:49 PM
|
Hjemmelavet rem
|
|
18-12-2012, 07:57 PM
fine remme kan, desværre ikke bidrage med noget om det , Men til små børn med tandproblemer er vodka et vidundermiddel. en vatpind dyppes i væsken og derefter ind på tanden/gummen , det renser og bedøver. og husk det er kun et par dråber.
18-12-2012, 11:17 PM
Bentzen Skrev:fine remme kan, desværre ikke bidrage med noget om det , Men til små børn med tandproblemer er vodka et vidundermiddel. en vatpind dyppes i væsken og derefter ind på tanden/gummen , det renser og bedøver. og husk det er kun et par dråber. Hilsen Tom. Sent from my iPhone using Tapatalk You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
19-12-2012, 09:57 AM
Bentzen Skrev:fine remme kan, desværre ikke bidrage med noget om det , Men til små børn med tandproblemer er vodka et vidundermiddel. en vatpind dyppes i væsken og derefter ind på tanden/gummen , det renser og bedøver. og husk det er kun et par dråber. Tak for rådet. Vi har fundet gummedråber og de virker med det samme. Pyha Det er godt nok nr. 3 barn, men havde helt glemt hvor utrøstelige de er mens det står på. Martin
11-01-2013, 09:38 PM
mnielse Skrev:Med lidt inspiration fra MiWES har jeg kastet mig ud i noget læderrem tamtamEr det bare fordi jeg er på slankekur, eller ligner den nederste ikke lidt marcipan Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)