Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hvis ikke du har været hos Apple på Regent Street er det klart et besøg værd. Det er enormt og der er altid et hav af mennesker. Jeg synes Apples butik på 5th Avenue (NY) blegner en del i forhold til. Et andet spøjst sted i London er Abercrombie & Fitch i området bag Apples butik, 42 Savile Row. Er man lidt ungdommelig er det også et besøg værd. Udefra ligner det en stor anonym villa (ingen skilte). Indenfor...min 13 årige datter synes det var fedt!
Mvh
Klaus
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Tak for det, Klaus. Jeg var i Apple Store på Regent Street sidste uge, og det var lidt kaotisk med alle de mennesker. En anderledes - omend imponerende - butik, hvor folk sad og stod overalt for at prøve Apples produkter. Ikke som i en almindelig dansk fona- eller Elgiganten-butik, hvor varerne mere er til lidt kortvarig 'trykken' og ellers beskuelse. Jeg satser på, at det er nemmere at 'komme til' i Regent Street om formiddagen.
Tak for 'heads up' mht. Abercrombie & Fitch. Det er nok ikke lige noget for min knap 2-årige søn, men vi kigger måske forbi alligevel, når vi nu skal på shopping. Har du andre anbefalinger, så skriv meget gerne
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Det skulle da lige være Hamleys også på Regent Street men måske er 2 år lige lille nok. Nede ved Picadilly Circus ligger der en restaurant der hedder noget med Rainforest Cafe. Vi nåede det ikke men det var måske noget for en 2 årig.
Min kone var helt vild med tøjbutikken Desigual i nummer 222, gå ned i kælderen (også på Regent Street).
Mvh
Klaus
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Indbegrebet af ironi:
Jeg var i dag i den velkendte
Apple Store på Regent Street for at købe en iPad. Desværre måtte jeg erfare, at de ikke havde en eneste 'pad' til salg i huset

Nedtrykt kom jeg forbi
PC WORLD, hvor det til min store glæde viste sig, at de havde en række 'pads' til salg. Temmelig ironisk taget den evindelige kamp mellem PC og MAC i betragtning, at jeg ikke kan købe en iPad i Apple's egen butik, men derimod finder den i en PC-butik...
•