Værdi skab/pengeskab.
Nemlig hannover det er vigtig at få med her at der ikke er sket i stigning i hjemme røverier hvis man spørger dem der kigge i statistikkerne,
indbrud er det der plager hr og fru jensen mest men selvfølgelig står der en og "beder" om at man åbner skabet ja så skal man da ikke spille helt.
Svar
Ved det men når men går ind af sin hoveddør og man når at se skikkelser der på vej ud af bagdøren bliver men en smule paranoid...

Billeder og deslige har jeg liggende i print format i hjemmet og ALT er digitalt også både på ekstern server "Via mit firma" og på alm. HDD´er.

Jeg er nok lidt en cyber nørd, da jeg har samtlige kontrakter, attester, købsfaktura, billeder af ure, antikviteter og deslige af ting med værdi lagt på digital medie samt originaler i boks.
Svar
Fumle Skrev:Ved det men når men går ind af sin hoveddør og man når at se skikkelser der på vej ud af bagdøren bliver men en smule paranoid...

Billeder og deslige har jeg liggende i print format i hjemmet og ALT er digitalt også både på ekstern server "Via mit firma" og på alm. HDD´er.

Jeg er nok lidt en cyber nørd, da jeg har samtlige kontrakter, attester, købsfaktura, billeder af ure, antikviteter og deslige af ting med værdi lagt på digital medie samt originaler i boks.
Det er bestemt også fornuftigt. Jeg scanner også kontrakter - men vil godt have originaler med original underskrifter overlever + min mange film som er ført over til digital fra de gamle til DVD og selvfølgeligt fra nye DVD optager - fylder ganske voldsomt på en ekstern server, så der er det at jeg har kopier af dem lle på DVD i box - men man kunne da overveje at lægge dem over på HD - men det vil jo tage lidt tid Icon_e_smile
Mine mest brugte filer ligger naturligvis i DROPBOX some er super at bruge når man arbejde på flere forskellige maskiner og hele maskinen updater løbende til windows live skydriv 25 gb ved hjælp af gladinet pro. Lidt langsomt første gang, men ellers virker det
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hej drenge .
jeg vil aldrig låse noget skab op for en hjemmerøver eller andre
din forsikring dækker ikke en skid hvis der ikke er synlig tegn på opbrud
der er ikke noget helt agtig i at stipse ham, og lade ham afhente .
mvh jmj

jmj Skrev:hej drenge .
jeg vil aldrig låse noget skab op for en hjemmerøver eller andre
din forsikring dækker ikke en skid hvis der ikke er synlig tegn på opbrud
der er ikke noget helt agtig i at stipse ham, og lade ham afhente .
mvh jmj

Det må du altså undskylde, men den holder ikke da en meter, XXX forbyde det, men skulle du stå i en situation hvor en hjemmerøver hellere end gerne vil "lege" med din datter og/eller kone, så håber jeg da for din families skyld at du åbner ellers er der noget galt !!!!!
Svar
hvis der står en flok i mit hjem brede skuldre så får de dankort og det hele (jeg har ikke noget skab)
jeg ejer intet matrielt som er værd at ofre liv og lemmer for som du åbenbart har jmj.

Men er der tale om en skoledreng som tror han har fundet et nemt offer så er det en anden snak,men jeg har aldrig og vil aldrig gå ind i en "kamp"
som jeg ikke er sikker på at vinde,men du regner måske med at han bare sætte sig pænt i sofaen mens du stripser ham op og ringer til Politiet som så kommer efter
en time eller to Icon_question

Og den med at der skal være tegn på indbrud eller vold mod skabet gælder ihvertfald ikke hos alle selskaber
ud fra jeg er blevet fortalt.

Hel enig Fumle
mit focus vil også være på at mine kære ikke kommer til skade.
Svar
hej drenge .
der er bestemt ikke noget at undskylde, enhver må gøre som de finder best
hvis man aldrig har været i dramatiske situationer før, eller ikke har nændet,
eller bliver mere bange end hvad godt er, fair nok.
jeg giver ikke op på forhånd , dem er der nok af i det danske samfund
hjemmerøver og tyve skal vide at de kan gå grumme galt i byen.

mvh jmj

Jeg havde nu ikke det store problem med vores selskab, de dækkede ALT......

Ja står der en bumse knægt ville jeg måske stå imod, men alligevel er folk så desperate at de laver sådan noget, er de nok klar til at gå videre, tag bare sagen fra Galten området tror jeg det var.....Nej FUCK det ur eller andet. Det kan sQ skaffes igen

Det er da rart at høre, at nogen sætter materielle ting/goder over deres kære...Hellere holde på sit ur, konens kæbe gror nok sammen igen Icon_evil

Det handler om at vælge sine kampe og IKKE sætte sine kære i fare....Ikke om man er bange eller alt muligt andet...Men gu vil jeg være bange, ikke få at få et par på hatten, men mere for om der ville ske min kone eller barn noget, fordi jeg absolut skulle spille Rambo
Svar
Du har fuldstændigt misforstået hvad der snakkes om jmj,mener du seriøst at du vil tage kampen om med en ordenlig flok brød
som evt vil sætte dine kæres liv og lemmer på spil for noget matrielt Icon_question

Det har INTET gøre med at give op eller blive bange
det handler om om indsatsen er "gevinsten" værd.

Mine børn skal ikke besøge deres far ved en gravsten pga af en død ting det kan da heller ikke give mening for dig heller jmj Icon_question
det er kun min familie jeg uden den mindste tøven vil sætte mit liv på spil for.
Svar
"det er kun min familie jeg uden den mindste tøven vil sætte mit liv på spil for." AMEN, HooaH og andre udtryk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)