iPad-erfaringer
Jeg har bemærket, at flere herinde har købt (og igen solgt Icon_e_sad ) iPad.
Jeg har været forbi Apple Store i Regent Street, London, hvor jeg har leget lidt med dyret. Det er nu superlækkert Icon_e_biggrin Jeg overvejer derfor at købe en, men synes ikke rigtigt at kunne finde tilstrækkelige argumenter for det (jeg har en iPhone, som kan det samme - og mere - dog på en mindre skærm). Derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaringer i forhold til brug mv.
Svar
Jeg er ikke "Baffel" fan men Ipad, den fatter jeg da helt minus af, en forvokset mobiltelefon og ikke meget andet, jeg har endnu tilgode at se og vide hvad den egentlig er til andet end at sidde på Nyhavn eller Åen og lege sej....

Javist deres design er ok, men ellers har jeg ikke meget fidus til "baffel" tag bare deres nye I4 den er super lækker bare du ikke skal snakke i telefon med den.

Det samme gør sig gældende for deres brugerflade meget ensporet og striks uden ret megen mulighed for selv at rette "Open spource"

Men hvad ved jeg er jo kun en stakkels Android bruger Icon_smil
Svar
Jeg købte én (to, den anden er solgt) da jeg var í USA i april og har absolut ikke fortrudt. Det er et super værktøj hvis du skal se fotos, på nettet eller skrive emails...eller spille spil. Den er perfekt til brug i sengen eller i sofa'en. Den har en meget praktisk størrelse og starter op lyn hurtigt. Netop i disse dage hvor familien er i sommerhus bruges den flittigt af voksne og børn. Brugerfladen er genial med den trykfølsomme skærm.
Jeg kan kun anbefale den på trods af at vi har iPhone, iPod Touch og 5 bærbare pc'ere i familien på 4 personer.
Jeg har den trådløse version men kan også gå på Skype med den.
Skærmen er den helt store forskel i forhold til iPhonen. Skulle jeg vælge mellem iPhone og iPad blev det førstnævnte for den er genial!
Fedt legetøj sådan en iPad!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Deal-breakeren for mig var at den ikke understøtter flash, hvilket gør at den ikke kan bruges til og surfe en lang række hjemmesider. Ikke engang Youtube kan den afvikle, men mindre du bruger den integrerede afspiller, som efter min mening er ret ringe. Eksempelvis kunne den ikke håndterer alle min subscriptions. Derudover var det møg besværligt og ligge filer ind på den. En anden skuffelse var at den ikke understøtter coverflow, nuvel en detalje, men det fylder alt sammen på helhedsindtrykket. Sidst men ikke mindst kom det nok lidt bag på mig, hvor dyrt det er at købe ind i iTunes store. Stort set alle de fede apps koster kassen og du kan hurtigt bruge 200-300 dollars. På plussiden skal touch keyboardet nævnes, det er usandsynligt lækkert og det virker bare. Jeg havde min i mindre end 12 timer, så var den solgt og afhentet. Icon_e_smile
Svar
Den er helt perfekt.

Kan ligge og se TV med den via mit EyeTV i sengen........ og via WIFI se alle mine filer når jeg er hos andre, herunder se film og høre musik hvis bare den er på via WIFI.......

Skærmen findes ikke bedre og den er hurtig.......

Så skynd dig......
Svar
Kan kun tilslutte mig hvad Klaus og Mr. korsbek siger, den er super fed, det kan kun gå for langsomt med skaffe en.

Mvh.
Allan
Svar
Også slutte du også af med at købe en MACBOOK. hvis du ikke har en ?? jeg har også solgt min Ipad med det var fordi jeg købet en MacBook så brugte jeg ikke min Ipad så meget da MacBook er super hurtig ny tænker jeg på win
så der for solgte jeg min Ipad

men den er total fed skal jeg lige sige
Svar
Kan ogsaa kun tilslutte mig hvad Klaus og Mr. korsbek siger. Var ogsaa meget tøvende i starten, men jeg er super glad for den idag. Klart min nr. 1 gadget.
Bruger den ogsaa proffesionelt. Har min portfolio liggende paa den og det er helt super til at ha med ude og lave præsentationer.

Saa jeg kan klart anbefale den.
Svar
Jeg har en iPad med 3G, en iPhone 4 og en Macbook Pro. Hver maskiner har sine fordele og mangler. IPhonens skærm-størrelse gør, at det aldrig bliver godt at se film og billeder på.

Ipad'en er genial til film, TV, billeder, browsing og email. Dertil kommer en række App's som nyder godt af den store skærm. Køb den, det er en super måde at "compute" på!

Jens-Kristian
Svar
Hvordan er den iPhone 4 ?? Har selv en 3G som jeg e mega glad for
Og er meget tæt på at købe iphone 4
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)