Hvilket ur...
Sociologen Skrev:
Black Seal Skrev:Ja store muskler, men jo ikke lovlige.....
...

Og jeg tror ikke billedet med hans ure er opsat, det ville virke helt tåbeligt, at smide så mange ure til +250.000 tusinde kr. i en kasse og tage billeder af dem - men på den anden side.... Icon_e_confused Icon_e_confused
Jeg er ret sikker på, at steroider (i hvert fald væksthormon) ikke var ulovligt, da Arnold begyndte sig bodybuildingkarriere (men jeg kan godt tage fejl). Man testede i hvert ikke.

Vedr at behandle ure i den prisklasse på "skødesløs", kan I have en pointe, men det afhænger vel af øjnene, der ser. Jeg er sikker på, at visse folk synes, at jeg behandler min 'dyre' iPhone "skødesløs" - og jeg har utvivlsomt relativt set brugt flere penge på min iPhone end Arnold har brugt på sine ure.

@Jacob: enig i dine holdninger til Arnolds behandling af familien.

Måske var det lovligt dengang at stille op i konkurrencer, men stadig tåbeligt, men tak for heads up.

Hvad øjnene ser ja, men tror nu ikke det ville virke særligt godt, hvis Tom K fik en Audi RS 8 og smadrede den ved sin kørsel - dårlig reklame, derfor tror jeg heller ikke at AP synes det er fedt med et sådanne billede, men de er sikkert ligeglad, da folk jo river deres specielle AP'er ned fra hylden - men det irriterer dem sikkert. Så det gør det jo også lidt svært at tage holdning til, hvad der er "skødesløs".

Men altså hvad ur er det?
Svar
Han må opbevare sine ure som han vil - og man kan diskutere hans økonomiske succes som guvernør - men han ser tosset ud. Fatter slet ikke at der er mænd der mener det der skulle være et mål i sig selv, helt som jeg ikke fatter en linse kessler - folk der skal "bygge" deres krop sådan må da ha et eller andet mindreværdskompleks synes jeg - og jeg ville være direkte genert selv, ved at pumpe ting så overnaturligt
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Black Seal Skrev:
Sociologen Skrev:
Black Seal Skrev:Ja store muskler, men jo ikke lovlige.....
...

Og jeg tror ikke billedet med hans ure er opsat, det ville virke helt tåbeligt, at smide så mange ure til +250.000 tusinde kr. i en kasse og tage billeder af dem - men på den anden side.... Icon_e_confused Icon_e_confused
Jeg er ret sikker på, at steroider (i hvert fald væksthormon) ikke var ulovligt, da Arnold begyndte sig bodybuildingkarriere (men jeg kan godt tage fejl). Man testede i hvert ikke.

Vedr at behandle ure i den prisklasse på "skødesløs", kan I have en pointe, men det afhænger vel af øjnene, der ser. Jeg er sikker på, at visse folk synes, at jeg behandler min 'dyre' iPhone "skødesløs" - og jeg har utvivlsomt relativt set brugt flere penge på min iPhone end Arnold har brugt på sine ure.

Måske var det lovligt dengang at stille op i konkurrencer, men stadig tåbeligt, men tak for heads up.

Hvad øjnene ser ja, men tror nu ikke det ville virke særligt godt, hvis Tom K fik en Audi RS 8 og smadrede den ved sin kørsel - dårlig reklame, derfor tror jeg heller ikke at AP synes det er fedt med et sådanne billede, men de er sikkert ligeglad, da folk jo river deres specielle AP'er ned fra hylden - men det irriterer dem sikkert. Så det gør det jo også lidt svært at tage holdning til, hvad der er "skødesløs".

Jeg ved ikke lige hvilke billeder i ser på, men dem jeg har set ligger der bare nogle ure i en skuffe. Tror du ikke liiige de kan holde til det? Det kan vel ikke være værre for dem end f.eks at have gå med dem? Men det syntes i måske også er at behandle dem "skødesløst"?
Svar
Kristofferj Skrev:
Black Seal Skrev:
Sociologen Skrev:Jeg er ret sikker på, at steroider (i hvert fald væksthormon) ikke var ulovligt, da Arnold begyndte sig bodybuildingkarriere (men jeg kan godt tage fejl). Man testede i hvert ikke.

Jeg ved ikke lige hvilke billeder i ser på, men dem jeg har set ligger der bare nogle ure i en skuffe. Tror du ikke liiige de kan holde til det? Det kan vel ikke være værre for dem end f.eks at have gå med dem? Men det syntes i måske også er at behandle dem "skødesløst"?

Har ikke skrevet de ikke kan holde til det, men nu taler vi ure i den virkelig tunge ende og alm. mennesker tror jeg vil passe bedre på dem, især hvis de selv har betalt for dem, men det har han jo så ikke, så derfor tror jeg han er ligeglad med dem Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Men noget andet styrer i urverdenen. I forhold til at bære, så går jeg ikke ud fra at man går med dem for at kunne ødelægge dem, men fordi de kan vise klokken m.m. Går man med dem for at ødelægge, så er det også skødesløst i min verden. Vi kommer ikke videre, den mand er en knold i mine øjne og så er den ikke længere Icon_party Icon_party

Men altså kom nu med bud på det ur?
Svar
Jeg tror at uret er et ganske uinteressant ur. Er billedet ikke fra før tiden med de roller der virkelig kastede penge af sig?
Jeg gik også med den type 200 kroners ure fra det lokale supermarked inden jeg fik interessen for ure.

Sendt via Tapatalk
Svar
"Med måde er alting godt" er et gammelt ord... Tvivler på at hverken Linse eller Arnold er enige
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Er der nogen der kan be- eller afkræfte om det er et opstillet billede af urene? Jeg har selv været med til at opstille skødesløse "bunker" af dyre ure til billeder, men det betyder jo ikke at urene opbevares eller behandles derefter.

Arnold har jeg sgu stor respekt for. Han har da gjort det godt uanset hvordan man ser på manden og hans "talenter". Men man når ikke dertil på held alene skulle jeg hilse at sige. At hans stil så provokerer/forarger os i DK kommer vel næppe som nogen overraskelse. Han er vel ærke amerikansk i såvel indstilling som politik Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Er der nogen der kan be- eller afkræfte om det er et opstillet billede af urene? Jeg har selv været med til at opstille skødesløse "bunker" af dyre ure til billeder, men det betyder jo ikke at urene opbevares eller behandles derefter.
Iflg. dette lydklip [url]"http://www.watchtime.com/featured/bonus-audio-arnold-schwarzenegger-talks-watches/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watchtime.com/featured/bonus ... s-watches/[/url] så fortæller han at han har sine ure liggende i en skuffe, hvortil de svarer at det vil de gerne have et billede af.
Og de billeder skulle stamme derfra.

Info. fra Hedegaard´s indlæg på første side.
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Er der nogen der kan be- eller afkræfte om det er et opstillet billede af urene?
/Mads

I artiklen står der: " What may surprise many avid watch lovers and collectors is the decidedly casual way in which the Hollywood legend stores his watches. No high-tech winders or luxury safes here; just a big dresser drawer, filled to the rim with timepieces".

JK
Svar
Hvis man er "Arnold", kan man vel næsten ikke behandle sine ure anderledes?
Eller: " Jeg kørte lige hen over et par Prius'er i min Hummer, og jeg tror at der kom et par hairlines i mit spænde! Min dag er ruineret!"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)