Nyt ur, budget 40 K - 70 K - inspiration søges...
#1
Jeg er på udkig efter et ny hverdags ur...
Det skal være en "sport" model, men mærke ligger ikke helt fast.

Jeg har egentlig udset mig, hvilket et det skal være, men det er altid fedt at høre andre folks picks i denne kategori. Måske bliver jeg inspireret og køber noget andet end det jeg har i tankerne.
Mine to picks indtil videre er her:

Panerai 233
İmage

Panerai 270
İmage

Hvad ville du købe?
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#2
Tja, jeg tror jeg ville prøve en Daytona i G/S med sort skive. En AP 15300, hvis den kunne nås indenfor prisrammen, men det er næppe muligt... Icon_e_biggrin1. Har ikke prøvet Panerai endnu, men en model i titanium med Tobacco dial PAM 351 finder jeg meget tiltrækkende... Ak ja, hvem der havde en pengetank....

Mine foreslag med Rolex og AP er selvfølgelig brugte ure, for ellers er det umuligt. Jeg tror bare ikke det er ure som appelerer til dig Berg, men det er mine bud, hvis jeg måtte vælge Icon_e_biggrin1
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#3
er ikke klar over om mine 2 bud går under kategorien sport , min jeg ville vælge den nye submariner uden dato eller explorer ll (216570) jeg synes det er et par lækre ure .
Men da du har prøvet en del flere ure ,end jeg , bliver det nok ikke dit valg Icon_e_wink
Svar
#4
Jeg ville (uden at blinke) hente et GO Panoinverse hjem med det samme.
Om det er sport, kan jo nok debatteres, men klart mit valg med det budget.

İmage
Svar
#5
IWC Big pilot
İmage

Jaeger-LeCoultre Tribute To Deep Sea
İmage

Zenith El Primero Striking 10th
İmage
Svar
#6
Tre super bud Kristoffer. Fra JLC ville jeg dog tage Deep Sea Chronograph med to eller tre registre.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#7
Bliver den ikke for dyr i chrono udgaven?
Svar
#8
Den med tre registre har en liste pris på 68k i DK.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#9
Tak for input drenge... det er nogle spændende bud i kommer med.

Slettegaard Skrev:Tja, jeg tror jeg ville prøve en Daytona i G/S med sort skive. En AP 15300, hvis den kunne nås indenfor prisrammen, men det er næppe muligt... Icon_e_biggrin1. Har ikke prøvet Panerai endnu, men en model i titanium med Tobacco skive PAM 351 finder jeg meget tiltrækkende... Ak ja, hvem der havde en pengetank....

Mine foreslag med Rolex og AP er selvfølgelig brugte ure, for ellers er det umuligt. Jeg tror bare ikke det er ure som appelerer til dig Berg, men det er mine bud, hvis jeg måtte vælge Icon_e_biggrin1
Har overvejet AP, men ROO er den model der siger mig mest, men den bliver lige out of budget. Har kigget på ROC, Hedegaards er superfed, men jeg tror den er for lille. Vil gerne prøve én, må se om Klarlund måske har en liggende.
15300 & 15400 er flotte ure, men desværre lidt for konservative til mig.
Daytonaen er et af de fedeste ure der findes, den er dog for lille til mig. Jeg har prøvet den flere gange... meeeen.... zu klein.
Jeg har haft et par subs med dato, sjovt nok synes jeg ikke at den er for lille. Synes dog at jeg har været nede af den vej.... så vil lige se om jeg kan finde en anden vej før jeg går tilbage Icon_naugthy

KimT Skrev:Jeg ville (uden at blinke) hente et GO Panoinverse hjem med det samme.
Om det er sport, kan jo nok debatteres, men klart mit valg med det budget.

İmage

Godt bud, men som du selv er inde på, måske ikke sport nok. Synes det er over i et spændende dress ur... og til dress har jeg mit Radiomir.

Kristofferj Skrev:IWC Big pilot
İmage

Icon_love Godt bud... rigtig godt bud... har overvejet den mange gange... skal helt sikkert prøve den.
KlausM Skrev:Deep Sea Chronograph

Flot, men lidt for meget Breitling Superocean for min smag.
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#10
Det er jo rigtigt.....du har snakket om Big Pilot flere gange tidligere.
Det er da det du skal, og den kan jo nemt findes inden for budget.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: