Træf i gårdhaven
Desværre har jeg et afbud..... PAM243 kommer ikke med..... Men mon ikke jeg finder noget andet at tage med..... Icon_mrgreen
Svar
ClausT Skrev:Desværre har jeg et afbud..... PAM243 kommer ikke med..... Men mon ikke jeg finder noget andet at tage med..... Icon_mrgreen
Så længe det kun er uret der melder afbud Icon_e_wink
Svar
Ja bare det "kun" er uret Icon_cool
så kan vi måske som de første overvære debuten på det "andet" du har med Claus Icon_mrgreen
Svar
jacob jensen Skrev:Ja bare det "kun" er uret Icon_cool
så kan vi måske som de første overvære debuten på det "andet" du har med Claus Icon_mrgreen
Ja, der er hemmeligt indtil da Icon_e_wink
Svar
Skide godt Claus et par overraskelser fra Tukjærkassen til et træf er aldrig dårligt Icon_e_biggrin
så gemmer jeg mine gæt til vi ses Icon_cool
Svar
ClausT Skrev:
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:
ClausT Skrev:
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Shh....
Svar
Hej

Jeg kommer lige med et forsigtigt gæt på Claus T nyerhvervelse, det må da være et Omega Planet Ocean. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Det skal gøres mere præcis peter
jeg tror også jeg har størrelsen og farve på kransen men jeg venter til imorgen Icon_e_biggrin

Sidste opdate drenge
desserten er som nævnt på plads kartoflerne bliver flødekartofler med og uden hvidløg dertil flutes og en blandet salat
jeg fyre også som nævnt op under webberen og stiller marinade og stegeværktøj frem og så går i bare i krig Icon_e_biggrin

Jeg har ikke lagt noget fast program så hvis i vil tage noget med og fylde ind i træffet med af den ene eller anden art Icon_e_wink
så er i meget velkommen til det,og ellers står den bare på HYGGE.
Svar
Det lyder bare super, Jacob.
Jeg kører ud og køber lidt kød og drikkevarer i morgen formiddag, og så ses vi kl 16.00

Mvh Kim

P.s. fedt at du gider at ligge hus og arbejde til Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)