Bedste kronograf køb...
#91
Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#92
Det ur er simpelthen bare SINDSYGT LÆKKERT og så har det en god størrelse.
Datoplaceringen er lige i øjet, farverne er perfekte, skive layout er super og så tikker der et super værk i det.
Dog kan man sige at en nøjagtig aflæsning af kronografen er besværliggjort af at de enkelte subdials "overlapper"
Ikke at det ville betyde det stor for mig, men det var lige en stråtanke.

Hvad er listeprisen på sådan en bandit Icon_question
Er det med foldespænde Icon_question
Og billeder af kasse/tilbehør Icon_question (man er vel en nørd Icon_flov )
Svar
#93
jeg husker den har været oppe før et eller andet sted, men
Hvordan er det lige det fungerer for subdialsekundviserne kan passere hinanden der hvor subdials overlapper så meget som de gør- De små visere går jo, som det ser ud, helt ud til kanten??
Jeg er også enig i, at deres beslutning om at flytte dato ind til kl 6 ser godt ud, bare anderledes for ElPrimero
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#94
hannover_dk Skrev:Hvordan er det lige det fungerer for subdialsekundviserne kan passere hinanden der hvor subdials overlapper så meget som de gør- De små visere går jo, som det ser ud, helt ud til kanten??
Mon ikke niveau/højde forskel på viserne løser det ?
Svar
#95
Et godt og lidt anderledes valg. Bestemt et meget flot ur som er helt sin egen og udstråler "noget med mekanik" synes jeg. Samme fornemmelse som jeg har med Speedmaster og Navitimer. Og det er vel også disse fantastiske ure den skal måle sig med.

Stort tillykke

VH Baun
Svar
#96
Tak baun.
Time tælleren sidder an anelse dybere end de to andre registre. Man kan næsten se det af billedet.
Kim: Uret er med alm. spænde.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#97
KimT Skrev:
hannover_dk Skrev:Hvordan er det lige det fungerer for subdialsekundviserne kan passere hinanden der hvor subdials overlapper så meget som de gør- De små visere går jo, som det ser ud, helt ud til kanten??
Mon ikke niveau/højde forskel på viserne løser det ?
jo optisk ligner det bare samme niveau - men det kan jo ikke være andet. Synes bare jeg husker et eller andet tosset med, at det er lidt synsbedrag og at viserne faktisk aldrig når ind over hinanden? Men du har sikkert ret
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#98
Så er den ged barberet...

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#99
baun Skrev:Og det er vel også disse fantastiske ure den skal måle sig med.

Umiddelbart er det omvendt i min verden, det er da Speedmaster og Navitimer, som skal se op til Zenith's El Primero. Icon_e_smile
Svar
Du er ikke alene jeg mener slet ikke de 2 ure på nogen måde er i samme liga som Klaus's nye Zenit,
de to ure er gennemgående workhorses mens der her er det tale om ægte high-end. Icon_cool

Men Omega fans kan jo se alting i deres helt eget lys. Icon_e_wink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)