VM 2010
Kim T Skrev:Så forstår jeg Icon_e_biggrin
Det gør jeg ikke Icon_redface
Svar
ClausT Skrev:
Som jeg forstår det, så er det netop lyden fra vuvuzela hornene Mikkel betegner som irreterende.
Klik på linket (med højtalerne tændt) i første indlæg.

Kim
Svar
Kim T Skrev:
ClausT Skrev:
Som jeg forstår det, så er det netop lyden fra vuvuzela hornene Mikkel betegner som irreterende.
Klik på linket (med højtalerne tændt) i første indlæg.

Kim
Den er jeg med på, men det er vel ikke undertonen.......?
Svar
Ja, så har jeg måske misforstået igen Icon_e_surprised
Jeg troede bare han havde skrevet forkert.

Måske vi kan få en bedre forklaring Icon_question
Svar
mikkelbl Skrev:Indrømmet, den er fan.... irriterende at høre på, men intet i forhold til undertonen i denne tråd...
Jeg går ud fra at du mener der er noget racistisk i den - med mindre det bare er ref til tonen når man trykker på linket = en af de her forbandede horn
Jeg ser intet racistisk eller grimt i den - kun lyden + en sjov link gimmick hvor hornet hyler i vort forum - og en flot nodesætning - som viser det melodiøse i hornet.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Icon_e_surprised Mit indlæg var rent humoristisk ment og en naturlig respons på et af agurketidens mest diskuterede emner.
Langt de fleste forstod det heldigvis.
Det er i mine øjne mere dit indlæg som har en ubehagelig og anklagende undertone.

Meget kan man beskylde mig for, men dette? Icon_rolleyes
Svar
Så røg den sgu af sporet
snak lige om at se spøgelser der er INTET racisme over denne tråd.

At sige at det er racisme (hvis det er tilfældet) er latterligt,stinger gør som alle os andre træk på smilebåndet.
Svar
Jeg vidste godt at kunne risikere at brænde nælderne, men jeg synes at tonen på denne seriøse side bliver noget lummer, nedsættende og ja, nu små racistisk når WM er temaet.

Havde det været BT/EB jeg havde læst indslaget/tråden, havde jeg ikke reageret, men nu er det jo Vintageure. Læser i øvrigt heller ikke førnævnte aviser.

Havde den supplerende tekst med formuleringen "my people" ikke været der, havde den været i orden, og jeg grinet med - måske... Problemet her er, at der står "mit folk" og ikke "mine landsmænd". En lille detalje måske, men som i bl.a. urenes verden er det jo ofte detaljerne som gør hele forskellen, og her er vi formuleringsmæssigt bestemt i en gråzone, set både med juridiske- og etiske/filosofiske briller på. Her vil både Karnov og Satre give mig ret. Ingen spøgelser her...

Og m.h.t den nedsættende tone, har jeg f.eks. med argumenter som; "I skal ikke udstille jer selv overfor små småfede mænd med tykke fingre.."(uden reference/hentydning til nogle af jer læsere overhovedet Icon_cool fortalt mine egne piger, at det heller ikke er i orden at udstille sig på sådanne måder, hvilket de naturligvis giver mig ret i nu. At det så skyldes en god opdragelse, eller qua førnævnte typer af analogi skal være usagt.
Jeg tror næppe, der er nogle fædre som inderst inde synes, at det er i orden at se datter posere på diverse måder iført bikini.

Tik-tak herfra

/Mikkel
Svar
Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Som du måske kan fornemme, er du ret alene om den opfattelse. Måske du bare misforstår trådstarters humor......
Svar
+ 1

Icon_rolleyes Icon_rolleyes Icon_rolleyes

Total langt ude................... IMHO
Hvis man ønsker at finde problemmer, så er det jo altid muligt.
At hænge sig, i en sådan formulering, er fuldstændig Icon_rolleyes Icon_cry Icon_e_sad Icon_e_confused Icon_e_surprised i min verden.

Som jeg ser det var det bare et sjovt indspark vedr. vuvuzela´erne og intet andet.

Og ja, jeg læser bla. EB, så jeg ved nok ikke bedre...............

Kim
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)