baselworld ?
#1
Er der nogen her der tager ned til de store urmesser i Basel til næste år ? kan en privat person overhovedet få adgang ?
Der er en stor messe her i slutningen af Januar, er det vær at køre turen for at se den eller er det bedre at se video på Youtube senere ?
Svar
#2
SIHH er lukket for alm. dødelige, men Basel er åben for alle.
Jeg ville rigtig gerne derned, men ved endnu ikke om muligheden byder sig.
Svar
#3
Hvis nu vi var flere om at finde nogle arabere at smide penge efter så har jeg en bil.
Svar
#4
Det kunne være utrolig sjov og spændende at tage et smut til Basel, når den tid kommer sig! Icon_e_smile
Svar
#5
Jeg kan anbefale hotelbestilling ASAP !
JK
Svar
#6
Hej

Med hensyn til hoteller i Basel, er de som regel forudbestilt flere år i forvejen, mit råd er bestil hotel i tyskland, cirka 25 til 50 kilometer fra Basel af, og så koster det under det halve.

MVH Peter
İmage
Svar
#7
Godt hoteltip, er det nok at bruge en dag dernede eller skal alle 4 dage bruges for at se det hele ?
Svar
#8
Du kan nemt nå det på en dag vil jeg mene. Vil du se ALLE ure, så tager det flere dage, men der er 2 haller der er værd i besøge i min optik, ellers er det Gucci ure mm for resten af pengene + smykker.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#9
Hej

Skal du se det på en dag så tag dine kondisko på, for så skal du løbe rundt, skal man nøjes med de store mærker, kan man nøjes med 2 hele dage derinde, skal man se det hele vil det tage en hel uge. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: