kvalitet???
Hejsa Panerister,

Jeg har lige et spørgsmål, har nogle af jer ejere nogen sinde været ude for at skruerne har løsnet sig??? Jeg har tidligere været ejer af et fantastisk PAM 000, som jeg virkelig var faldet for. Dog havde jeg tit problemer med at remmen løsnede sig under en løbe tur, hvilket indebar at jeg solgte uret!!! Selvfølgelig skal det nævnes at jeg havde spændt skruerne.

Nu ligger landet at jeg savner det djævelske ur så meget, at jeg overvejre at genanskaffe det, men vil bare lige høre om det var et enkelt tilfælde eller at man bare skal forvente at et ur til 20 kilo, har det med at flygte fra sin rem.

Hilsen René
Svar
Jeg har selv haft flere forskellige Panerai's, herunder også et 000, og har aldrig oplevet at skruerne har løsnet sig bemærkelsesværdigt. Jeg skifter sjældent rem så det er ikke fordi jeg tit har haft skruetrækkeren fremme af den grund.
Har du husket at bruges tubes?
Svar
Jeg har aldrig oplevet at skruerne løsnede sig.
Tubes er selvfølgelig vigtige, som allerede nævnt.

Mvh. Kim T.
Svar
Jeg er ikke den store "rem-skifter", men har alligevel oplevet, at min 1´ers rem-skrue havde løsnet sig en tand en dag Icon_e_surprised Det skal lige nævnes, at jeg bruger tubes, er meget påpasselig med at skrue sikkert i, og at jeg aldrig bruger min PAM til ting, hvor skruerne burde kunne løsne sig ... Icon_e_confusedIdag, der checker jeg jævnligt mine skruer med en lille skruetrækker - bare lige for en sikkerheds skyld Icon_e_wink

Nu er kvalitet jo ikke lig med de pins eller skruer, som holder remmen på plads, men du har da klart en pointe: Det burde ikke kunne ske Icon_redface
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har faktisk oplevet det en enkelt gang, det var da den org. gummirem sad på.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hej

Det har jeg aldrig oplevet, men jeg har hørt om problemet tidligere, men hvis man bruger Tubes og spænder skruerne godt til, skulle det ikke være noget problem, men hvis du er tvivl skal du da bare købe et Panerai med det nye remskiftesystem, for så er du 100% sikker, nu er jeg selv ejer af 6 Panerais og kun et med det nye remskiftesystem, som jeg tidligere var meget imod, men det er jeg ikke længere, da jeg har fundet ud af det er ret genialt, det kan dog ikke fåes til Historic modellerne. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Tak for de hurtige tilbagemeldinger, lige en ting, hvad er tubes?? Det var da den originale gummi rem sad på uret!!

Hilsen René
Svar
Tubes er de metalrør, som sidder inde i remmen, hvor skruerne går igennem.
Svar
Ahhh tak Kim, men så lige et spørgsmål mere så Icon_redface den originale har den ikke sådan nogle i sig fra ny??? mener bestemt at den har sådan nogle "tubes" stål rør i remmen???

nå men jeg tror nu stadig at jeg skal have pam igen, måske det skal være en 104.

Hilsen René
Svar
Der skal medfølge/være monteret tubes fra ny af.

Det er åbenbart ikke helt fremmed at skruerne kan løsne sig Icon_e_surprised
Som tidligere nævnt er det dog ikke noget jeg har oplevet.

Samtidig skal det siges, at det på ingen måde vil kunne afholde mig fra at købe Panerai igen på et eller andet tidspunkt.
Det er altså nogle super fede ure.

Mvh. Kim T.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)