Nu kan jeg kun fortælle hvad vi skal gøre for at være dække,vi har en køreseddel som er lavet af en brancheforening (helt sikkert med en advokat ind over)
på den bliver navn,adresse og kørekort nummer oplyst samt det tidsrum du har lavet prøvekørelsen (fordi der bliver brugt prøveplader)
Der har været rigtig mange sager som minder om denne i vores branche og the bad guys ved godt hvornår det er tyveri og hvornår det er bortkomst(strafferammen i loven er også meget forskellig på de to ting),jeg er ikke ude på at slukke dine forhåbninger om at få erstatning John men jeg tror du står med en dårlig sag.
Det er det samme når man handler bil folk kan love så meget men kender man ikke dem man handler skal man aldrig lade folk køre både nummerplader på bilen samt reg.attest,jeg har selv lige haft en
episode hvor jeg skulle købe en bil møder manden alt ser pænt ud,jeg begynder at gå min liste igennem og kontroller som jeg altid gør stelnummert regner ikke med nogle problemer da det ikke var en
dyr bil men der var fusket med nummert afbryder handlen og køre hjem og ringer til Politiet som nærmest virker ligeglade (hørte ikke fra dem igen)
Man skal virkelig passe på der er så mange uærlige mennesker til så man tror det er løgn og det er jo ikke ligefrem med til at rykke branchen ry i en god retning,
håber det ender godt for dig John og at du vil skrive om "slagets gang" her i tråden.