Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
lajzen Skrev:Ser godt ud Baun.
Hvornår er din DJ fra?
Den er med omhu valgt fra 1982 - det år jeg blev gift - og uret er en sølvbryllupsgave fra fruen.
Derfor er Sub'en også valgt fra 85-86 hvilket passer med den ene af vores drenges tilblivelse.
Og derfor skal den næste Rolex (måske en GMT, men det kunne også være en Sub med dato eller noget helt andet) være fra 82-83 - hvilket matcher vores anden drengs tilblivelse.
Således bliver Rolex fra 80'erne (i erkendelse af at Omega ikke har så meget at byde på fra perioden) repræsentant for betydelige "Familie events".
vh Baun
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tillykke med din nye Rolex Diver håber du bliver glad for uret
•
Svar: 326
Tråde: 37
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Den er med omhu valgt fra 1982 - det år jeg blev gift - og uret er en sølvbryllupsgave fra fruen.
Derfor er Sub'en også valgt fra 85-86 hvilket passer med den ene af vores drenges tilblivelse.
Og derfor skal den næste Rolex (måske en GMT, men det kunne også være en Sub med dato eller noget helt andet) være fra 82-83 - hvilket matcher vores anden drengs tilblivelse.
Således bliver Rolex fra 80'erne (i erkendelse af at Omega ikke har så meget at byde på fra perioden) repræsentant for betydelige "Familie events".
vh Baun
Den er bare flot og står skarp
Glæder mig til at se dit næste Rolex
•