PayPal og sikkerhed?
Kan jeg bruge PayPal som betalingskanal uden bekymring?
Svar
Ja ! ... hvis sælger er i orden, som i alle andre tilfælde Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Han vurderes entydigt som "Hero" af et relativt stort antal tidligere købere. Må hellere få betaligen ordnet ASAP Icon_e_biggrin
Svar
Hmmmm kan se, at prisen stiger med hele 9 pct. ved brug af PayPal, hvilket, jeg synes, er en 'del'...
Svar
Sociologen Skrev:Hmmmm kan se, at prisen stiger med hele 9 pct. ved brug af PayPal, hvilket, jeg synes, er en 'del'...
Hmm jeg tjekkede lige, på in paypal er stigningen "kun" 3,25%... Men nu tjekkede jeg kun lige på det britiske pund Icon_e_smile

Men hvilket ur var det du ville have Icon_e_biggrin
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Samlet steg uret med 134 GPB, da han ville have betalingen som en gave. Droppede købet og fandt i stedet et tilsvarende ur i Danmark, så jeg slap for at bruge PayPal Icon_e_smile
Svar
Sociologen Skrev:Samlet steg uret med 134 GPB, da han ville have betalingen som en gave. Droppede købet og fandt i stedet et tilsvarende ur i Danmark, så jeg slap for at bruge PayPal Icon_e_smile
Nårre.. Ja det skal nok passe når det er var som gift, men det er fordi du så vælger at betale gebyret Icon_e_smile

Men igen, hvilket ur er det!?!?!?!?! Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Proxi Skrev:Nårre.. Ja det skal nok passe når det er var som gift, men det er fordi du så vælger at betale gebyret Icon_e_smile
Det var et krav fra sælger...
Svar
Hvis du rapporterer den sælger til Paypal tror jeg han får smæk i den bare.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Hvis du rapporterer den sælger til Paypal tror jeg han får smæk i den bare.
vh
Jeg løber fra en næsten indgået aftale (pga. stigningen på de 9 pct), hvilket jeg har det dårligt nok med, så jeg 'rapporteter' ham ikke.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)