Den røde tråd...
Tilykke. Der er noget med den der røde farve.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Fantastisk flot samling. Tillykke med den lille ny, den er rigtig flot. Icon_e_biggrin
Svar
Ja, tillykke med den, og sjovt at den har en historie. Om jeg så synes at historien bag lige præcis det ur er særlig sjov - hmmm Icon_e_wink Men en fin klokke det er det.

Fik også selv en ny plexi Daytona i denne uge, og helt rigtigt, de 38 mm virker større end de er.

Mvh Henrik
İmage
Svar
Hvilken historie ?
Fortæl endelig os uindviede mere.............

Kim T.
Svar
Henrik vil du ikke smide et par billeder på af dit ur? Ikke hver dag vi ser ældre cosmographer her på forummet Icon_e_sad Hvilken model har du fået?

Historien bag mit, er at det var en del af hele Fetterlein historien, som de fleste af jer allerede kender. Og nej det er skam heller ikke noget jeg vil betale ekstra for, hvilket heller ikke var tilfældet. At klaphatten så har smidt alt tilbehøret væk skal han bestemt ikke have plus points for Icon_rolleyes

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Historien bag mit, er at det var en del af hele Fetterlein historien, som de fleste af jer allerede kender. Og nej det er skam heller ikke noget jeg vil betale ekstra for, hvilket heller ikke var tilfældet. At klaphatten så har smidt alt tilbehøret væk skal han bestemt ikke have plus points for Icon_rolleyes

/Mads

Er der ikke en dom for at han ikke har betalt urmageren og urene derfor rent juridisk er urmagerens og ikke Fetterline's, så han kan vel ikke sælge dem. Jo mere man læser om ham og hans måde at leve over evne uden at betale for festen, jo usympatisk fremstår Fetterline.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Henrik vil du ikke smide et par billeder på af dit ur? Ikke hver dag vi ser ældre cosmographer her på forummet Icon_e_sad Hvilken model har du fået?

Historien bag mit, er at det var en del af hele Fetterlein historien, som de fleste af jer allerede kender. Og nej det er skam heller ikke noget jeg vil betale ekstra for, hvilket heller ikke var tilfældet. At klaphatten så har smidt alt tilbehøret væk skal han bestemt ikke have plus points for Icon_rolleyes

/Mads

Naturligvis - ingen rød skrift, men en fin klokke alligevel. Bemærk de glatte pushere, det originale domede glas og den gamle rivetlænke.

İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh Henrik
İmage
Svar
hold da op Henrik det er super lækkert Icon_cool Ser ud til at være en ældre sag. Ref. 6240? Sjovt at guldmodellerne er COSC og stål modellerne ikke er. Hvordan fik du fingre i det?

Mit ur er ikke et af de ure han købte i Cannes, men derimod et han smed i pant, for dem han ikke betalte for. Meget indviklet sag, men ingen tvivl om at han har kvajet sig i den historie Icon_e_sad

/Mads
Svar
Det er faktisk en 6265/8 med 6.1 mio serienummer, så meget magen til din (på nær selvfølgelig metallet). På billederne er det en 6263 bezel der sidder på. Uret har begge bezeler så man har lidt at skifte med - personligt synes jeg dog at denne er den pæneste. Urene er ikke så svære at finde endda.

Og ja, sjovt at man valgte at chronometer certificere guldmodellerne, og ikke stålmodellerne Icon_rolleyes .

Mvh Henrik
İmage
Svar
Ok det var helt klart rivet lænken der snød mig. Var ikke klar over der var rivet på så sene årgange. Enig i at den sorte lynette klæder uret bedre end den blanke. Nok ikke mindst i guld versionen, hvor det giver bedre balance.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)