Ny Diver (Panerai PAM243)
Hej

Det var da netop farven på syningen, jeg syntes der passede bedst, og spændet er i en klasse for sig selv, det er bare for fedt, og remmen passer bedre på en Pam 243 end en pam 24er. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Det laver nogle fede remme Heroic18, og deres alm. spænde er også ganske udemærket. Jeg bryder mig ikke om "submersible" spændet, som ibrene har linket et billede af. Synes det er lidt tamt at den er "udhulet" på bagsiden.

Jeg er derfor mere til de håndlavede. Icon_e_biggrin

Her er et par af mine, den første er fra Polen og det andet med fra Thailand.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Får helt lyst til og købe en Panerai igen...
Svar
DonWerner Skrev:Det laver nogle fede remme Heroic18, og deres alm. spænde er også ganske udemærket. Jeg bryder mig ikke om "submersible" spændet, som ibrene har linket et billede af. Synes det er lidt tamt at den er "udhulet" på bagsiden.

Jeg er derfor mere til de håndlavede. Icon_e_biggrin

Her er et par af mine, den første er fra Polen og det andet med fra Thailand.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Får helt lyst til og købe en Panerai igen...

Lækre spænder. Kan du give mig link til hvor de kan købes.....
Svar
Hej Don Werner

Hvis du ønsker dig at sælge dit OP spænde, må du gerne kontakte mig.

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Claus

Må vi høre?

Hvordan går det med uret? Er du stadigvæk helt tilfreds med det hver dag og føler dine horologiske behov dækket?

Eller er det på vej ud for en DS, - eller hvad med dit Sub? Kommer det ind (Breitling ud?) og holder så dit DS behov nede?

Min holdning, hvad den så end betyder; Behold dit Pam og køb et Sub (med dato) det er selve essensen af Rolex og Pam du så har - brug dem så hårdt og dagligt og du vil kun blive gladere og gladere for dem.. Icon_e_biggrin
Svar
Jeg er stadig meget glad for mit PAM243. Bruger desværre slet ikke Seawolfen længere. De dækker nok samme behov, og passer SLET ikke under en skjorte Icon_mrgreen Her ville en Submariner (uden dato) passe bedre... Men det ender det nok også med.... Tror ikke jeg vælger en DeepSea lige nu.....
Svar
En sub med eller uden dato vil jo som du er inde på, øge spændvidden mere end en DS - og som den handelsmand du er, og med din viden om hvad prisen skal være, kan du nok klare det uden de store tab, hvis du senere vil over i DS. Så har du det store flotte PAM og en SUB med eller uden dato som går til alt - også under skjorten

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)