Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg tænker over det hver gang der er et shot hvor kronen kan ses tydeligt.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Det er ren tilfældigt fra Rolex side. Den bliver bare skruer helt fast på og du må aldrig forsøge at tvinge den til at stå lodret.
Man kan være mere eller mindre heldig med kronen, på pressefotos har Rolex selvfølgelig anstrengt sig da de satte kronen på, men ellers er alle de andre billeder du ser enten heldige folk eller nogle som ikke har skruet kronen helt på.
Panerai er vist lidt bedre til det (på Radiomir) men jo, det er rent tilfældigt med Rolex.
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hmmm det syntes jeg er lidt sjusket på et så dyrt ur.
Jeg kunne aldrig finde på at tvinge den på, men man kan jo dreje den inde den får fat i gevindet.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
jacob jensen Skrev:Kan man ikke selv få det justeret
er da helt enig i den detalje skulle sidde lige i skabet med kronen vendt rigtig
Nu ved jeg ikke om dit Seiko eller din JLC har logo eller andet på kronen, men test dem hvis de har, og se om de står lige når den er inde?
Jeg tror altså ikke der findes mærker der får dem lige. Det vil være et h..... justering mener jeg - så jeg TROR det ikke, men det kunne da være sjovt at se.
Rolex triplock screw down er imponerende sikker, men om man kan lokke dem til at justere kronens placering i indskruet stand?? Sjovt hvis nogen Rolex ved det?
vh John
•