Så kom den endelig.
Nopanic Skrev:Okay, det er bare når jeg har kigget på nettet, syntes jeg altid (Rolex) kronerne sidder som de skal.
Og urene har vist kl 10 minutter i 14 eller noget i den stil.
Selv Fiats hjulkapsler sidder med logo lige (på billeder) Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg snakker ikke kun om model fotos.
Men det er nok bare mig der er gal på den.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg snakker ikke kun om model fotos.
Men det er nok bare mig der er gal på den.
Ja - eller mig - jeg er jo ikke rolex mand, men jeg kan ikke rigtigt se, heller ikke med Rolex SUPER tiplock (nok bedste skrue krone jeg har set) - at man kan montere det så man er sikker på stillingen - helt enkelt teknisk - men jeg er ikke Rolex mand, så jeg kan sagtens blive modsagt Icon_e_biggrin
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Nopanic Skrev:Min krone sidder på hovedet som i kan se på billedet, jeg har prøvet og prøvet men lige meget hvordan jeg vender kronen inden den skues i kommen den til at vende forkert.

Er det normalt ?

İmage

Ja, det er desværre normalt og skide irriterende, for at sige det mildt. Fatter ikke hvordan så dyrt et ur, kan fejle på en så vital detalje. Icon_e_sad
Svar
Kan man ikke selv få det justeret Icon_question
er da helt enig i den detalje skulle sidde lige i skabet med kronen vendt rigtig
Svar
Pudsigt...
Jeg har aldrig spekuleret over hvordan kronen sidder eller skal sidde. Mon Rolex selv gør det?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg tænker over det hver gang der er et shot hvor kronen kan ses tydeligt.
İmage
Svar
Det er ren tilfældigt fra Rolex side. Den bliver bare skruer helt fast på og du må aldrig forsøge at tvinge den til at stå lodret.

Man kan være mere eller mindre heldig med kronen, på pressefotos har Rolex selvfølgelig anstrengt sig da de satte kronen på, men ellers er alle de andre billeder du ser enten heldige folk eller nogle som ikke har skruet kronen helt på.

Panerai er vist lidt bedre til det (på Radiomir) men jo, det er rent tilfældigt med Rolex.
Svar
Hmmm det syntes jeg er lidt sjusket på et så dyrt ur.

Jeg kunne aldrig finde på at tvinge den på, men man kan jo dreje den inde den får fat i gevindet.
İmage
Svar
jacob jensen Skrev:Kan man ikke selv få det justeret Icon_question
er da helt enig i den detalje skulle sidde lige i skabet med kronen vendt rigtig
Nu ved jeg ikke om dit Seiko eller din JLC har logo eller andet på kronen, men test dem hvis de har, og se om de står lige når den er inde?

Jeg tror altså ikke der findes mærker der får dem lige. Det vil være et h..... justering mener jeg - så jeg TROR det ikke, men det kunne da være sjovt at se.
Rolex triplock screw down er imponerende sikker, men om man kan lokke dem til at justere kronens placering i indskruet stand?? Sjovt hvis nogen Rolex ved det?

vh John
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)