Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Det var da netop farven på syningen, jeg syntes der passede bedst, og spændet er i en klasse for sig selv, det er bare for fedt, og remmen passer bedre på en Pam 243 end en pam 24er.
MVH Peter
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Don Werner
Hvis du ønsker dig at sælge dit OP spænde, må du gerne kontakte mig.
MVH Peter
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Hej Claus
Må vi høre?
Hvordan går det med uret? Er du stadigvæk helt tilfreds med det hver dag og føler dine horologiske behov dækket?
Eller er det på vej ud for en DS, - eller hvad med dit Sub? Kommer det ind (Breitling ud?) og holder så dit DS behov nede?
Min holdning, hvad den så end betyder; Behold dit Pam og køb et Sub
(med dato) det er selve essensen af Rolex og Pam du så har - brug dem så hårdt og dagligt og du vil kun blive gladere og gladere for dem..
•
Jeg er stadig meget glad for mit PAM243. Bruger desværre slet ikke Seawolfen længere. De dækker nok samme behov, og passer SLET ikke under en skjorte

Her ville en Submariner
(uden dato) passe bedre... Men det ender det nok også med.... Tror ikke jeg vælger en DeepSea lige nu.....
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
En sub med eller uden dato vil jo som du er inde på, øge spændvidden mere end en DS - og som den handelsmand du er, og med din viden om hvad prisen skal være, kan du nok klare det uden de store tab, hvis du senere vil over i DS. Så har du det store flotte PAM og en SUB med eller uden dato som går til alt - også under skjorten
vh
•