Svar: 20
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa
Nu har jeg siddet og kigget hele Panerai forummet igennem, og er blevet mere og mere vild med Panerai.. Samlingen kunne godt bruge et Panerai da det ikke minder om noget af det jeg har pt.
Men mit spørgsmål er, de "billige" Pam's kan jeg se er med manuelt optræk, er det noget man kan vende sig til, nu da jeg kun har automatiske ure ?
På forhånd tak!
/Christian
Rolex Submariner 116610LV
Rolex 5513
Audemars Piguet 15300
Rolex Sub 16610
Breitling Navitimer A13322
Panerai PAM005
Rolex 14060M
Breitling SuperOcean A17360
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Christian_dk Skrev:Hejsa
Nu har jeg siddet og kigget hele Panerai forummet igennem, og er blevet mere og mere vild med Panerai.. Samlingen kunne godt bruge et Panerai da det ikke minder om noget af det jeg har pt.
Men mit spørgsmål er, de "billige" Pam's kan jeg se er med manuelt optræk, er det noget man kan vende sig til, nu da jeg kun har automatiske ure ?
På forhånd tak!
/Christian
JA, JA, og JA
Nej, det ved jeg jo ikke. vi er jo så forskellige.
Men jeg havde ingen problemer med det, tværtimod, hyggede jeg mig meget med det.
Den der hyggestund hver dag om morgenen, når fødderne lige er vippet ud over sengekanten, er det hele værd
Mange vil nok finde ovenstående kommentar "lidt" mærkelig, men når man deltager herinde, er man nok heller ikke helt normal selv
Jeg tror ikke du vil fortryde købet af et manuelt ur, og slet ikke et Panerai.
Jeg har lige afhændet mit eneste Panerai, men der er ikke nogen tvivl om at der på et tidspunkt, kommer et igen.
Bare vent til du får prøvet et på  så er du solgt.............
Mvh. Kim T.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg er rigtig glad for at have et ur med manuelt optræk. Det er simpelthen dejligt, synes jeg, at trække uret op hver dag. Jeg føler, at jeg på en måde er tættere med uret - skørt, ved det, men prøv det  Er du ikke til manuelt optræk, så har Panerai jo også nogle modeller, som er automatics.
Det går da ikke at have en tråd uden billeder  Min 1´er:
De venligste hilsner, John
•
Nej, jeg kunne ikke.....
Så jeg "nøjes" med denne....
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Det kræver næsten ingen tilvendelse. Det giver dig blot et mere personligt forhold til dit ur at du skal trække det op (10 sekunders arbejde hver 2. eller 8. dag). Et automatisk ur er jo kun smart hvis du KUN har ét og ALTID går med det. Har du flere (og ingen winder) går de jo også i stå præcis som et manuelt.
Du vil nyde det - og det er IKKE de billige Pams. Det er størstedelen og historisk korrekt.
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Jeg har et PAM111, og det har jeg ingen problemer med at skulle trække det op i hånden.
Jeg havde samme tanke som dig da jeg købte det, og jeg mener jeg lavede en tråd som denne.
Men jeg syntes det er meget "sjovt" at trække det op, jeg tror ikke det vil komme til at genere dig. Go for it.
plus aura plus, telle est la vie.
•
Svar: 20
Tråde: 6
Ja, der er jo mange gode argumenter for at købe et......... Så det vil jeg kigge lidt nærmere på, skal dog lige finde en eller et sted hvor de kan prøves (klarlund) eller er der andre steder?
vh
Christian
Rolex Submariner 116610LV
Rolex 5513
Audemars Piguet 15300
Rolex Sub 16610
Breitling Navitimer A13322
Panerai PAM005
Rolex 14060M
Breitling SuperOcean A17360
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Christian_dk Skrev:Ja, der er jo mange gode argumenter for at købe et......... Så det vil jeg kigge lidt nærmere på, skal dog lige finde en eller et sted hvor de kan prøves (klarlund) eller er der andre steder?
vh
Christian
Klarlunds to butikker er de eneste autoriserede forhandlere i DK. Men Mølbak, Franz J, Bo Hansen og diverse andre københavnerbutikker plejer at have en brugt eller to du kan kigge forbi og prøve.
•
Svar: 131
Tråde: 32
Hej,
Jeg syntes ligesom de andre der har skrevet på tråden at det er lidt hyggeligt med et manuelt Panerai  .

Mvh Peter.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Det er da absolut hyggeligt med et manuelt Panerai, nu har jeg selv 3 manuelle og 3 automatiske Panerais, og jeg er vild med dem allesammen.
MVH Peter
•
|