Kim T - Super Good Guy!
peter Skrev:Hej ibrene

Sidder velcroremmen bare helt i skabet, jeg har nemlig prøvet den ene af mine, og jeg syntes at den var en lille smule for lang. Icon_question

MVH Peter
Samme her. Jeg kommer ikke til at bruge min....
Svar
Hej Peter.

Jeg syntes den er perfekt, jeg har et håndled på ca 19 cm, og den sidder rigtig godt på armen, og så passer det med at enden af remmen ender der hvor velcroen slutter, håber du forstår Icon_e_confused.
İmage

Mvh Peter.
Svar
ibrene Skrev:Hej Peter.

Jeg syntes den er perfekt, jeg har et håndled på ca 19 cm, og den sidder rigtig godt på armen, og så passer det med at enden af remmen ender der hvor velcroen slutter, håber du forstår Icon_e_confused.
İmage

Mvh Peter.

Det var det samme for mig.
Jeg valgte så bare at sætte gummikeeperen lige på kanten for at holde den på plads.

Se billede længere oppe i tråden.

Kim
Svar
Hej ibrene

Det er absolut ikke fordi at jeg synes at remmen ikke er fed, men bare fordi, at mit håndled er for tyndt. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Jeg kan også kun sige god for Kim T, da vi har handlet lidt her i weekenden, og alt er lige efter bogen, så stor tak til Kim for handlen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg kan også kun sige god for Kim T, da vi har handlet lidt her i weekenden, og alt er lige efter bogen, så stor tak til Kim for handlen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Og lige over til Peter, som vel alle kan regne ud Icon_e_biggrin
Jeg skulle også hilse fra Benny og sige tak for handlen.

Kim T.
Svar
Jeg kan skrive under på, at Kim T. er en super ærlig og reel fyr - handl HELT trygt ure med ham Icon_cool God pris, hurtig levering og super godt pakket Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg kan skrive under på, at Kim T. er en super ærlig og reel fyr - handl HELT trygt ure med ham Icon_cool God pris, hurtig levering og super godt pakket Icon_e_wink
Og også de bedste anbefalinger til John (Joepete) herfra. Alt forløb eksemplarisk Icon_e_biggrin

Kim T.
Svar
Hej

Jeg er helt enig, de er absolut begge to good guys. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)