DSéren
Hej gutter.

Er der en der kan give et bud på hvad et Deep sea i en fornuftig brugt stand skal koste?
Mvh
Palle
Svar
Micki (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dreamwatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.dreamwatch.dk</a><!-- w -->) har vist lige solgt et årgang 2009 for omkring 41.900 dkk
vh Hans Henrik
Svar
Okay det er jo også en fair pris, vil jeg mene.

Nå så kommer det store spørgsmål Icon_e_smile
Hvordan vil i mene at lænken er, ikke kun i forhold til prisen, men også rent harmonisk og men kvalitets øjemed.
Mvh
Palle
Svar
Palle1011 Skrev:Okay det er jo også en fair pris, vil jeg mene.

Nå så kommer det store spørgsmål Icon_e_smile
Hvordan vil i mene at lænken er, ikke kun i forhold til prisen, men også rent harmonisk og men kvalitets øjemed.
Perfekt.... Men uret syner ikke af meget i forhold til en PAM24 eller Breitling Seawolf, for den sags skyld.... Ville nu gerne eje et på et tidspunkt....
Svar
Der er mange, som mener, at lænken er for smal til urkassen og at uret derfor ikke er harmonisk.

Jeg er helt uenig. Når uret kommer på armen så går det hele op i en højere enhed. Men det er jo selvfølgelig en helt og aldeles subjektiv bedømmelse Icon_e_wink

Hvis lænken var bredere ville Glidelock-spændet til gengæld blive voldsomt stort !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg solgte min DS netop pga at jeg syntes lænken var for spinkel..Men ingen tvivl at kvaliteten er i top både hvad lænke og ur angår.. Det skal siges at jeg er en kraftig mand med et tykt håndled og måske netop derfor følte jeg som jeg gjorde...
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Hej

Hvis man er vild med Rolex, hænger det fint sammen med den relative smalle lænke, men lænken passer perfekt til et Rolex, hvorimod jeg synes at det vil se lidt fesent ud på et Omega eller Breitling, men på et Rolex skal lænken nu engang se sådan ud, men det er bare min mening. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Er der nogle der vil give et bud på om prisen nu har lagt sig fast?
Selvfølgelig skal man tage stand og sådan noget men, men er det 40-44k de ligger ved ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Er der nogle der vil give et bud på om prisen nu har lagt sig fast?
Selvfølgelig skal man tage stand og sådan noget men, men er det 40-44k de ligger ved ?
Tja, 38-44 er vel meget dækkende.....
Svar
Jeg ligger og leger med tanken om at sælge alle ure og så købe et DS, men jeg ved ikke om jeg kan nøjes med ET ur?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)