Billeder af den lille ny (GMT IIc)
id19b Skrev:... men er vi ude i noget helligbrøde her? Icon_rolleyes
Mvh Thomas
Det er der sikkert nogle der vil syntes, men jeg kan ikke se nogle problemmer i det.
Det er jo dit ur Icon_e_wink

Har tidligere idag set nogle billeder på TZ-UK af et, hvor det var gjort, og det så ok ud.
Personligt er jeg mere til de blanke led, men det er jo en smagssag.

Go for it......... Icon_e_biggrin
Svar
Det bliver ganske pænt...men jeg beholder dem nu også polerede Icon_e_wink

Fra nettet:

İmage
İmage
Svar
Tillykke med uret, jeg købte selv et magen til hos Klarlund i Østergade i januar 2010. Jeg havde et Omega Seamaster Professional 300M model 212.30.41.20.01.002, den nyeste med sort skive. Har også haft Omega Seamaster Planet Ocean model 2201.50.00 og TAG Heuer Carrera model CV2010.BA0794. Rigtigt dejlige ure allesammen, MEN der er kvalitetsmæssigt et godt stykke op til Rolex GMT-Master IIc's niveau - forståligt nok, det skal der også være. Byggekvalitet, finish og præcision ER højere hos Rolex. Alene lænken med de lækre skruer er et kapitel for sig...

Jeg håber, at du bliver lige så glad for dit ur, som jeg er for mit. Jeg glæder mig dagligt, når jeg kigger på mit Rolex. Det er i sandhed en fantastisk fornemmelse at eje og at gå med hver dag. Jeg har villet have Rolex i mange år og endelig ejer jeg et og er bare SÅ glad for det.

Jeg var ikke helt vild med de polerede centerlinks i starten, men nu er jeg rigtig glad for dem. Men jeg vil nok få dem pudset som resten af lænken, når/hvis de bliver for ridsede. En meget venlig og entusiatisk kvindelig urmager (kan desværre ikke hendes navn, men hun havde et sub i rødguld på) hos Klarlund oplyste mig, at det er noget de meget hurtigt kan klare - med streg under hurtigt. Det er rart at vide, så vi ikke nødvendigvis skal gå rundt med ridsede lænker. Jeg synes rigtigt godt om lænkens look på den nye stålsub, som kommer til efteråret, og det er jo sådan det også vil se ud på GMT'en.

Venlig hilsen

Lars Slettegaard Petersen
Rolex GMT-Master II 116710LN
Svar
Pelz Skrev:Tillykke med uret, jeg købte selv et magen til hos Klarlund i Østergade i januar 2010.
Venlig hilsen

Tak Lars - og i lige måde (selv du nu har haft dit noget tid Icon_e_wink )

Og rigtig velkommen her på forum Icon_e_biggrin
Svar
Claus_K Skrev:
Pelz Skrev:Tillykke med uret, jeg købte selv et magen til hos Klarlund i Østergade i januar 2010.
Venlig hilsen

Tak Lars - og i lige måde (selv du nu har haft dit noget tid Icon_e_wink )

Og rigtig velkommen her på forum Icon_e_biggrin

Jeg siger mange tak Claus og glæder mig til læse nogle af de mange interessante forum indlæg herinde. Herligt at være blandt ligesindende ur entusiaster Icon_e_biggrin

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Stort tillykke med det dejlige ur.. Uret er et af de mest harmoniske og flottes ure jeg kender til.. Det eneste der afholder mig væk er størrelsen, men det skal siges at det passer perfekt til dit håndled!! Jeg har aldrig prøvet det med de "nye" og breddere horn, måske jeg skulle prøve det..
Lige et lille spørgsmål: Hvilket ur ser størst ud på hånden, den nye sub eller ny GMTII?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Så fik jeg lige taget et billede mere:

İmage
Svar
Claus_K Skrev:Så fik jeg lige taget et billede mere:

İmage

Wow et flot pic. Du må også interessere dig for foto, det gør jeg iøvrigt også, er gadget freak Icon_smil

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Pelz Skrev:Wow et flot pic. Du må også interessere dig for foto, det gør jeg iøvrigt også, er gadget freak Icon_smil

Ohh yes...to hobbyer som komplimenterer hinanden godt Icon_e_biggrin ...flere billeder her på min hjemmeside:
http://www.kenberg.dk
Svar
Hold da op, der er nogle gode billeder imellem. Især det af bien er fedt Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)