Nyt ur fra Micki...
#21
wow, den ser godt nok flot ud.
Kunne vi få et billede mere af remmen <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->

Du skulle gerne modtage remmen fra mig, senest imorgen.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#22
Har et par billeder af den sidste PAM24 med samme type rem på.....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Glæder mig til at modtage remmen fra dig, Nicolai. Spændene at se hvad du har fundet på Icon_e_wink
Svar
#23
Takker Claus, den er sq en flot rem, men kan ikke finde du af hvad jeg syntes omm syningerne i keeperne.

Det er godt at have noget at glæde sig til Icon_e_smile Syntes selv den er lækker den rem, plus at det er en kombination jeg ikke har lavet før, har ikke en gang lavet en til mig selv.
Håber du kan lide den <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#24
Hej

Jeg går og venter på en rem magen til, altså en brun Paw Marker i brun med gule syninger, jeg synes bare at den er perfekt til Pam 24 men jeg tror at den vil klæde mit Pam 25 ligeså godt. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)