Anonimo Marlin
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
www.poulhalse.dk - <!-- e --><a href="mailto:halse-ure@mail.tele.dk">halse-ure@mail.tele.dk</a><!-- e --> - Telefon 75 62 36 33
Svar
Sprøde billeder Claus!
Svar
Ja meget,mon ikke det ender med at der ryger et ur eller to.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hmm...
De store skruer ved glassets fatning er ikke lige mig( Ligner noget Bauhaus-noget). Uden dem var jeg på.

BTW: Sidder He-ventilen i bagkassen? Lidt upraktisk sted ifht snavs og lignende( Det er ihvertfald ofte dér mine ure bliver beskidte). Edit: Ser den sidder ved klokken 10. Så det være noget James B gadget-noget, eller hva??

BTW2: Spændet burde også være Bronze IMHO
/SK
Svar
Hvorfor ikke lave både spændet og kronen i Bronze.
Svar
Fint ur!

Jeg bliver lidt forvirret over brugernavnet? Hvem står bag denne profil? Peter, Poul eller Claus? (er det for nysgerrigt at spørge?)
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Mon ikke det er selve butikken,og så styre Claus den med at lægge billeder ind.
Svar
Uden tvivl en interessant klokke (positivt ment).
Svar
jkjaers Skrev:Fint ur!

Jeg bliver lidt forvirret over brugernavnet? Hvem står bag denne profil? Peter, Poul eller Claus? (er det for nysgerrigt at spørge?)
Det er mig der styrer poulhalse.dk profilen. Vedligeholder også deres hjemmeside Icon_e_biggrin1

De er dygtige urmagere i Horsens, men håndtere en hjemmeside og ligge billeder op.... Icon_e_surprised det kan de altså ikke Icon_mrgreen
Svar
Stensbjerg Skrev:Hvorfor ikke lave både spændet og kronen i Bronze.
Der er en del som ikke kan tåle bronze på huden, derfor er foldespændet ikke i bronze.

Bagkasse og krone må ikke være af bronze, da der så er risiko for at de irre sammen......

I øvrigt sjovt at se patineringen på uret, som blot står i udstillingen i butikken. Den bronze Marlin jeg får ind kan se meget anderledes ud.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)