Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Larzovic Skrev:Jamen så synes jeg at du skal skrive en mail til politiets nationale efterforskningscenter og fortælle dem at deres vurdering af årsagssammenhængen er ukorrekt 
I mellemtiden vælger jeg at vurdere politiets analyse som mere valid.
Det er der masser der har gjort tror jeg såmænd. Jeg er heller ikke sikker på at det er helt dækkende at det nationale efterforskningcenter ønsker lukkede grænser - men om det er - ja så er det jo deres vurdering.
Det er jo også deres arbejdspladser
vh
•
Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Så er der lidt nyt i denne sag; det ser ud til at politiet har slået to fluer med et smæk, da de tilfangetagne røvere fra røveriet i lørdags, tilsyneladende er de selvsamme, som der der har røvet Stenstrup tre gange!
[url]"http://ekstrabladet.dk/112/article1337105.ece" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ekstrabladet.dk/112/article1337105.ece[/url]
•
Super, hvis man kan opklare flere af de røverier på en gang.....
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Ja stor fangst. Det var min genbo som hang efter bilen og fik dem stoppet.........
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
UH ja - hvor ville det føles godt hvis de kunne sættes på 3 eller 4 røverier. Det er jo så ens og så "proff" i enhver grim betydning. Tænk hvis de har været i gang her med den slags siden September. Lidt underligt hvis varerne stadigt er hos dem, jeg ville ha troet det var bestillingsværk og noget der skulle ud og væk. Ser du mere i aviserne om det så hold os endeligt orienterede. OG stor hyldest til Mr Korsbeks genbo som hang efter bilen og fik dem stoppet - det må føles RET godt
vh
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Mr. Korsbek! Skrev:Ja stor fangst. Det var min genbo som hang efter bilen og fik dem stoppet.........
COOL......
Og det må da også være en lettelse for stenstrup, hvis det viser sig at det er er dem, der har lavet de 3 røverier hos dem.
Fedt at få sådan nogle tosser stoppet
•
jacob jensen
Unregistered
Mr. Korsbek! Skrev:Ja stor fangst. Det var min genbo som hang efter bilen og fik dem stoppet.........
Er han en af betjentene
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
•
jacob jensen
Unregistered
OK
tryk hans hånd fra mig hvis muligheden byder sig
•
Svar: 184
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Mystisk, at man efter 3 succesfuld "job" hos Stenstrup - og måske ét hos Hvelplund - vælger at gå til angreb på Aveny...... Og så oven i købet fejler!
<!-- e --><a href="mailto:martin@ostergaardureguld.dk">martin@ostergaardureguld.dk</a><!-- e -->
•