Endnu en rem til PAM24....
#1
Modtog denne sorte rem fra John. Han er jo på niveau med HG nu. Flinkere end de 2 findes vist ikke i det ganske land...

Ja, begge remme er fra John.

İmage
İmage
İmage

Tak, John Icon_e_biggrin
Svar
#2
En sort rem skal man jo ha´, Claus Icon_e_biggrin Ser godt ud, synes jeg Icon_cool I øvrigt, så er remmen ikke fra mig, den er fra Strap Culture Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Joepete Skrev:En sort rem skal man jo ha´, Claus Icon_e_biggrin Ser godt ud, synes jeg Icon_cool I øvrigt, så er remmen ikke fra mig, den er fra Strap Culture Icon_razz
Jeg har 3 remme på vej, en Paw Marker og 2 Toshi straps. Den ene er sort med grøn syning.... Håber de passer.....
Svar
#4
Tidligere glemte jeg vist et lumeshot. Så det kommer her....

İmage
Svar
#5
Jeg er super glad for min Paw Marker rem. Den er HELT perfekt til min 1´er - og ellers har jeg jo "Jaco-remmen", hvis der skal lidt ekstra blødhed over land Icon_e_wink Icon_razz

Glæder mig til at høre din mening om remmen når du får dem prøvet !
De venligste hilsner, John
Svar
#6
Hej

Jeg har også selv fået en rem af Joepete, som jeg er meget glad for, og idag modtog jeg en superfed rem fra Claus T til mit nyindkøbte Kobold, i en superfed farve, og den er jeg selvfølgelig meget glad for, så der er virkelig rigtig mange good guys herinde. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#7
I dag kom der endnu en fed rem. Denne er fra nopanic/Nicolai... Icon_e_biggrin

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Tusind tak for remmen, Nicolai Icon_e_wink
Svar
#8
Føj for et FEDT lumeshot Claus Icon_cool Icon_cool
det ender jo med at man kan blive lidt tændt på sådan et Pam after all Icon_e_surprised Icon_e_biggrin
Svar
#9
Det var så lidt Claus, håber du bliver glad for den.
Det er fedt det nye rem skifte system ikk <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->

Må jeg forresten tage et par af billederne til min hjemme side ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#10
Nopanic Skrev:Det var så lidt Claus, håber du bliver glad for den.
Det er fedt det nye rem skifte system ikk <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->

Må jeg forresten tage et par af billederne til min hjemme side ?
Du bruger bare hvad du kan..... Jeg tager lidt flere imorgen, hvis det er fint vejr.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)