26-04-2010, 09:00 PM
|
Endnu en rem til PAM24....
|
|
26-04-2010, 09:15 PM
En sort rem skal man jo ha´, Claus
De venligste hilsner, John
26-04-2010, 09:23 PM
Joepete Skrev:En sort rem skal man jo ha´, ClausJeg har 3 remme på vej, en Paw Marker og 2 Toshi straps. Den ene er sort med grøn syning.... Håber de passer.....
26-04-2010, 09:23 PM
26-04-2010, 09:31 PM
Jeg er super glad for min Paw Marker rem. Den er HELT perfekt til min 1´er - og ellers har jeg jo "Jaco-remmen", hvis der skal lidt ekstra blødhed over land
Glæder mig til at høre din mening om remmen når du får dem prøvet ! De venligste hilsner, John
28-04-2010, 03:09 AM
Hej
Jeg har også selv fået en rem af Joepete, som jeg er meget glad for, og idag modtog jeg en superfed rem fra Claus T til mit nyindkøbte Kobold, i en superfed farve, og den er jeg selvfølgelig meget glad for, så der er virkelig rigtig mange good guys herinde. MVH Peter
29-04-2010, 08:10 PM
29-04-2010, 08:26 PM
Føj for et FEDT lumeshot Claus
det ender jo med at man kan blive lidt tændt på sådan et Pam after all
29-04-2010, 08:34 PM
Det var så lidt Claus, håber du bliver glad for den.
Det er fedt det nye rem skifte system ikk <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) --> Må jeg forresten tage et par af billederne til min hjemme side ?
29-04-2010, 08:39 PM
Nopanic Skrev:Det var så lidt Claus, håber du bliver glad for den.Du bruger bare hvad du kan..... Jeg tager lidt flere imorgen, hvis det er fint vejr..... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)



![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)









