One of a kind
Hej!
Her er min Heuer Monaco. Den har været blå engang, men de allerførste Monacoer (som den her er, vi snakker 69-70) havde en skive, der gik i opløsning og Heuer skiftede derfor klogeligt til en anden type skive. Derfor er disse ure ret sjældne.
Rart at have et ur med et unikt udseende......
İmage
İmage
Svar
Ja, unikt er ikke helt ved siden af Icon_e_wink
Mere unikt end kønt.
Ikke et jeg ville gå med, med fra et samlersynspunkt, kan jeg absolut se det interesante ved det.

Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder din komplette samling Icon_e_smile
Så igang med fotomaskinen, og lav få noget interesant at kigge på Icon_cool
Svar
Kan det passe at jeg så (i Gear og Lir) at Mads "Blærerøv" Christensen besøgte Copenhagen Suborbitals og havde sådan en blå "fætter" på??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Sådan en raritet hører da helt klart hjemme i din samling, Camaro. At den så ser godt ud med skiven også gør jo bare tingene endnu federe Icon_cool Til lykke med det sjældne eksemplar Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Ja nogen gange må men jo lide for skønheden - andre gange må man lære at elske det uskønne.

Men et fint ur til din samling!

vh Baun
Svar
JohnFyn Skrev:Kan det passe at jeg så (i Gear og Lir) at Mads "Blærerøv" Christensen besøgte Copenhagen Suborbitals og havde sådan en blå "fætter" på??

Hans er den nye udgave fra Tag Heuer.

Den er sjov ud fra samlerøjne, men kønt er det ikke.
İmage
Svar
Selv om skiven er forfærdelig, set ud fra næsten hvilket som helst synspunkt, synes jeg faktisk, at uret har et godt "look". Kald mig vanvittig, men det mener jeg altså. Jeg kan også lide, at det er fuldstændigt originalt.
Så jeg må ikke lære at elske det uskønne, jeg kunne lide det med det samme.
İmage
Svar
Jeg forstår dig Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg forstår dig Icon_e_biggrin

Jammen jeg forstår dig skam også - du har lært at elske det "Uskønne".

Det har jeg også. jeg har flere ure i samlingen som mange (De fleste) ikke finder kønne, men jeg kunne lide dem med det samme jeg så dem.

İmage

İmage

İmage

De fleste ville jeg dog nok foretrække i perfekt mint stand - undtagen dette, som næsten er bedre end fra ny

İmage

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)