Milgauss 116400
#1
Er der nogen medlemmer her der også er ejere af dette ur?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#2
Lad lige være med at drille ... smid et billede på Klaus Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Jeg er den glade ejer af denne. Super ur Icon_e_biggrin

İmage
İmage
Svar
#4
Jeg har ikke selv uret John men jeg kan godt læse af mit spørgsmål at det kan forstås sådan. Flot ur Magnum. Kan du sige noget positivt/negativt om uret? Jeg mangler nemlig et 40mm+ ur og gerne i 20-30k klassen der ikke er en diver eller kronograf Icon_e_confused
Den sorte Milgauss akkurat som din Magnum kunne være en mulighed.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#5
Hej Klaus,

Jeg skal gi' dig en rapport efter weekenden - henter mit i Flensburg på lørdag. Icon_mrgreen

Icon_e_biggrin leJ
Svar
#6
Kan du ikke hente to stk Ole hvis prisen er rigtig Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#7
.. prisen er god ... men det er privatkøb, ikke hos Peter Jürgensen - skal dog lige ind og lure hvad de har!

Icon_mrgreen leJ
Svar
#8
Den er altså lækker, den sorte Milgauss - smuk og fræk på én gang, synes jeg Icon_cool Glæder mig til at se wrist shots af uret, Ole Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#9
Jeg håber du bliver glad for den.

Jeg måtte sælge min i en handel. Den fik ikke meget tid på håndleddet. Ved ikke lige hvorfor...lidt for shiny, bling bling, lidt kedelig udover det...! Aner det ikke. Jeg kunne bare ikke forlige mig med den. Icon_e_sad
___________________________


Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
#10
Jeg skal nok smide et par billeder ind John .. kan jo være du kan se det live her i Kolding hvis du får handlet med Brian! Icon_e_wink

Icon_mrgreen leJ
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)