Slettet tråd vedr- spørgsmål om nyt ur!
#1
Jeg syntes ikke om at man sletter en hel tråd pga. et par finker som røg uforvaret af panden, men det kan der selvfølgelig være delte meninger om.
Hvad med den stakkels spørger når(hvis) han vender tilbage og tjekker tråden?

Det står jo indlægsholderne frit at slette deres egne indlæg!
Svar
#2
Speedy Skrev:Jeg syntes ikke om at man sletter en hel tråd pga. et par finker som røg uforvaret af panden, men det kan der selvfølgelig være delte meninger om.
Hvad med den stakkels spørger når(hvis) han vender tilbage og tjekker tråden?

Det står jo indlægsholderne frit at slette deres egne indlæg!

Syntes også de involverede svarede, pænt og hurtigt Icon_exclaim , på din kommentar Speedy.

Og ja, nu kan trådstarteren ikke se sit/jeres oprindelige spørgsmål/svar mere Icon_e_sad .
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#3
Absolut et problem at fjerne en sådan tråd. Lidt voldsom overreaktion måske Icon_e_confused
De enkelte der var lidt hurtige på aftrækkeren, var lige så hurtige til at trække i land (og respekt for det) så hvad er problemet Icon_rolleyes

Skal vintageure til at være så over modereret, kan det godt blive lidt trist, eller er det bare mig Icon_question
Svar
#4
Kim T Skrev:Skal vintageure til at være så over modereret, kan det godt blive lidt trist, eller er det bare mig Icon_question
nej Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Jeg tror det er mig der er kommet til at slette det hele, jeg ville kun slette det fra idag.


Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface

Hilsen
NW
Svar
#6
Nicholas W Skrev:Jeg tror det er mig der er kommet til at slette det hele, jeg ville kun slette det fra idag.


Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface

Hilsen
NW
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin sådan kan det gå Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#7
Nicholas W Skrev:Jeg tror det er mig der er kommet til at slette det hele, jeg ville kun slette det fra idag.


Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface Icon_redface

Hilsen
NW


Forslag:
Send trådstarteren en mail/PB om at tråden ved en fejl er blevet slettet, og at han er meget velkommen til at skrive sit spørgsmål igen.
Svar
#8
Tænke jeg også.

Det tror jeg at jeg gør!

Hilsen
NW
Svar
#9
Det er her stadig!!

Bare lidt længere nede Icon_e_biggrin





Hilsen
NW
Svar
#10
Ikke for at være for meget på tværs, men jeg syntes stadig at det er total overkill, at begynde at slette så harmløse indlæg der var i tråden.
Jeg er klar over at du er ny moderator og lige skal finde dit ståsted, men som tidligere nævnt, så pas på med over moderering.
Medmindre det selvfølgelig er en ny linie fra Jans side Icon_question
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)