PAM 111 til kr. 14400
Blev lige akkurat overbudt på denne
[url]"http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370344915672&ssPageName=STRK:MEDWX:IT" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEDWX:IT[/url]

Jeg bød 1900 euro. Billigt, dog uden boks.....
Svar
Troede du havde droppet at tage et Pam hjem til kassen Claus Icon_question
Svar
jacob jensen Skrev:Troede du havde droppet at tage et Pam hjem til kassen Claus Icon_question
Jeg vidste godt at jeg var overbudt, dog ikke at det kun var med 20 euro.... Panerai er droppet..... Men den var da billig Icon_e_surprised
Svar
Ved ikke det vilde om deres priser,men hvis det kun var 20 euro der gjorde at handlen
glippede så er det helt sikkert ærgeligt Icon_e_confused

Den kunne vel have sovet i kassen en lille uge og så rejst videre med en lille
fortjenste til ham i den pæne skjorte Icon_mrgreen
Svar
jacob jensen Skrev:Ved ikke det vilde om deres priser,men hvis det kun var 20 euro der gjorde at handlen
glippede så er det helt sikkert ærgeligt Icon_e_confused

Den kunne vel have sovet i kassen en lille uge og så rejst videre med en lille
fortjenste til ham i den pæne skjorte Icon_mrgreen
Til 14400 kr., havde jeg nok beholdt den, og droppet Kobolden..... Men jeg fulgte slet ikke med i auktionen, da jeg troede den ville gå et par tusinde højere op......
Svar
Sådan går det desværre nogle gange
var det fordi du havde kig på flere ure på en gang Icon_question

Du må bare op på hesten igen og se om du kan ramme en anden keeper
Kobolden gør det jo nok for en tid Icon_cool
Svar
Ved ikke en gang om det er billigt, der er ingen boks og papir med, så falder den vel 3.000 kr. Så er der en underlig rem med velco.

Til en PAM 111 følger der en gummirem og en alm rem og et spænde med, det koster vejl. 3500-4000 kr, og kan nok findes for 2000 kr brugt.

Så prisen er vel meget fair, og den er ikke ne at vippe af uden B&P.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
OK
ikke er der glimter er guld Icon_e_biggrin

Men påregner man at beholde uret kan man jo spare lidt penge ved at købe uden B&P
og derved måske lidt nemmere komme til et Pam Icon_question
Svar
Hej

Ligefrem ekstrem billig synes jeg nu heller ikke at den er, da der mangler alt, og her mener jeg rem, spænde, papirer, og selvfølgelig boks, som koster en krig til et Panerai, da jeg selv er ejer af et Panerai uden boks, har jeg fundet ud af en boks kan koste op imod 3000 kroner, men min er dog med det originale garantibevis, hvorimod at jeg synes at et Kobold med alle papirer og en fin træboks, er i min verden sjovere, nu har jeg kun et Kobold og to Panerai, men den Kobold som Claus T har på vej er efter min mening superfed. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hvis målet "bare" er at få et billigt Panerai på armen, tager den jo prisen, men de fleste herinde ser nok mere i komplette løsninger, og så ender den knap så billigt ud.

Jeg ville også hellere smide 5 k mere og få et komplet sæt. På den lange bane er det en bedre investering tror jeg.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)