Seamaster Chrono ref. 2598.20
#11
Det har ingen betydning om du banker stiften den ene eller anden vej igennem, så bare bank den på plads. At den er lidt skæv gør ikke så meget, den skal bare rettes op med en tang, ellers bliver den svær at få i.
İmage
Svar
#12
Tak for rådene ! Lænken er nu tilpasset og monteret på uret, og den kommer først af når jeg har modtaget gummiremmen Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#13
Joepete Skrev:Tak for rådene ! Lænken er nu tilpasset og monteret på uret, og den kommer først af, når jeg har modtaget gummiremmen Icon_e_wink

İmage
Mangler du et led, så har jeg et liggende (men det ved du jo.....)
Svar
#14
Tak for tilbudet, Claus - det er pænt af dig Icon_e_smile Jeg har dog et enkelt led i overskud, så jeg den Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#15
Hej Joepete
Flot ur og det er klart bedst med lænke Icon_e_biggrin tillykke med det.
Mvh Palleurup
Svar
#16
hej super flot ur et stort tillykke med det .
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.

skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
#17
Meget fedt ur, specielt på billeder. Men det er jo slet ikke din boldgade Joepete, den ryger igen - sorry Icon_exclaim
Svar
#18
Det gør den da, Benny, men så har jeg da et smukt ur så længe Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#19
Joepete Skrev:Det gør den da, Benny, men så har jeg da et smukt ur så længe Icon_e_wink

Det har du da, og jeg kan regne ud at den ikke har været for dyr(for så havde du ikke købt den Icon_e_wink ), så det er en god måde at prøve lidt ure af på Icon_e_biggrin
Svar
#20
Hej JoePete....flot flot ur, men den der "nato" Icon_cry Icon_cry ....næææ på lænke Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)