Hvor blev Morgan af?
#1
Hans profil er inaktiv?????
Svar
#2
Jeps, mærkeligt - men mon ikke at der er sket en fejl Icon_exclaim Icon_exclaim Icon_question Icon_question
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#3
Der er lige oprettet en ny profil der bare hedder morgan.
Det må da håbe er ham, det vil være et stort tab for forummet hvis han ikke gider at være her mere.

Han gider nok ikke at være admin. mere...
Hilsen
NW
Svar
#4
Det ville da være mere end surt hvis ikke den nye Morgan var den gamle. Der må nok en forklaring til på hvorfor skiftet - måske moderator rollen. Jeg kan se et problem i sådan en rolle, hvis man er aktiv, for så kan man komme i konflikt mellem at ville moderere et eller andet - og så det at det hos nogen vil ligne forsvar af en selv.
Morgan ville være et seriøst tab. Både fordi han faktisk kan utroligt meget om Rolex og Tudor specielt, fordi han gerne deler den viden, men også for hans form, som er med til at give kant og karakter.

Det kan sagtens være, det er en form der kan støde et par af jantelovs elskerne, og ikke altid er til tøsedrenge, men enig eller ind i mellem uenig - den er altid ren og mere end pæn nok til mig - så MON ikke den nye Morgan er den gamle - og så får vi nok en forklaring - det ville føles rigtigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Desværre, men jeg tror nu ikke at vi kommer at se meget til Morgan her mere...
Alle kan blive trætte og få nok - og den gode Morgan har gjort sit værnepligt her, godt og grundigt (dette + den tidligere forum, ca. 10 år sammenlagt ?).
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
Ja, det er et imponerende stykke arbejde, som Morgan har leveret - STOR respekt og mange TAK for det Icon_cool

Alle kan trænge til en pause, så det er Morgan vel undt ! Jeg håber dog meget på, at vi får "set" lidt til Morgan på et tidspunkt igen Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#7
Hej Boys and Girls

Morgan er ikke "helt" væk... han har bare ikke tid til at være moderator mere.

Så jeg er sikker på at Morgan træder til når vi har brug for hans ekspertise.

Og som John skrev i indlæg, så har Morgan været med på forummet siden start for snart mange år siden... Faktisk var det Morgan som fik forummet op at køre.


Hilsen
Jan Kirk
Svar
#8
Rolex forumet er ikke det samme uden Morgan. En admin har jeg aldrig set ham som. Mit indtryk var at han skrev (kortformuleret) når han gad, og kun da. Kan han ikke blive ved med det, og så kan en anden tage hans pligter.

Måske en dedikeret Tudor underforum kan lokke ham tilbage Icon_e_wink
Svar
#9
Jeg synes der er en del meget vidende, måske nok mest inden for Rolex og high end - som glider mere i baggrunden, i forhold til tidligere. Nogen vil være glade for det, jeg beklager det stærkt. Det er jo altid en balance, men det er vigtigt vi holder hinanden oppe - og selv i uenigheder - undgår at ting bliver personlige. Jeg er ikke specielt god til det heller, så jeg tager min andel, og må så bare gøre mit til, at alle kan føle sig, ikke bare velkomne - men gerne nødt til at komme ind her
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#10
Hej

Jeg kommer ihvertfald til at savne ham, især hans viden omkring Tudor, er jo intet mindre end fantastisk, og selvfølgelig også hans viden omkring vintage Rolex. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)