04-03-2010, 04:04 PM
Jeg har ryttet op og fundet - enten min fars eller morfars Mont Blanc fyldepen. Jeg husker faktisk ingen af dem med den men - hvem kan fixe sådan en.
Det er synligt, at der hvor blæksækken sættes på, er er et knæk. På billedet ses knækket. Det lidt runkne/sprøde der ses, er resten af en indtørre sæk. Selve plasten/bakkelitten inden bag sæk-resten - viker ikke specielt sprød, og der synes at være kant nok tilbage til at montere en ny sæk - men det er jo også mligt at nogen kan reparere den men HVEM - og gerne hvem i Københaven området???
Den lille knæk ses her - på den del som spidsen sidder på, afskruet fra selve pennen:

Selve pennen ser sådan ud - ganske stor og kraftig faktisk:

skriften på siden noget slidt

toppen:

Spidsen - mon ikke der står 4810?

Og den ligger i hvad der må være dens originale æske?

Hvem - gerne i KBH området kan tænkes at reparere sådan en (ikke at jeg tænker skrive med den, men jeg har det sådan med vintage ting, at de helst skal KUNNE fungere)
Er den noget som helst værd i øvrigt?
vh
Det er synligt, at der hvor blæksækken sættes på, er er et knæk. På billedet ses knækket. Det lidt runkne/sprøde der ses, er resten af en indtørre sæk. Selve plasten/bakkelitten inden bag sæk-resten - viker ikke specielt sprød, og der synes at være kant nok tilbage til at montere en ny sæk - men det er jo også mligt at nogen kan reparere den men HVEM - og gerne hvem i Københaven området???
Den lille knæk ses her - på den del som spidsen sidder på, afskruet fra selve pennen:

Selve pennen ser sådan ud - ganske stor og kraftig faktisk:

skriften på siden noget slidt

toppen:

Spidsen - mon ikke der står 4810?

Og den ligger i hvad der må være dens originale æske?

Hvem - gerne i KBH området kan tænkes at reparere sådan en (ikke at jeg tænker skrive med den, men jeg har det sådan med vintage ting, at de helst skal KUNNE fungere)
Er den noget som helst værd i øvrigt?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)