•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har aldrig set et Sumo irl, så jeg har svært ved at bedømme det.
Meeeeeen, jeg ville ikke vælge den farve selv, medmindre jeg arbejdede i Expert
mvh. Kim
•
Svar: 34
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ville helt sikkert vælge Sumo'n til hver en tid, men jeg er personligt også mere til diver's. Farve valget kan diskuteres ja meeeeen et flot ur er det... Skulle det være i den dyre ende ville det helt sikkert blive en ny Marinemaster og ikke en Ananta, bliver aldrig fan af det ur.
•
Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Rookie-spørgsmål: Hvorfor bliver den kaldt Sumo, når den hedder Scuba (på skiven)?
•
Kim T Skrev:Jeg har aldrig set et Sumo irl, så jeg har svært ved at bedømme det.
Meeeeeen, jeg ville ikke vælge den farve selv, medmindre jeg arbejdede i Expert 
mvh. Kim
Kim, der var 2 Seiko Sumo tilstede her til sidste uraften.... Begge dog sorte....
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Claus, som du sikkert ved, så er det ikke helt muligt at sammenligne de to ure. De har forskelligt ophav, og hører hjemme i hver deres segment af Seikos line-up. Dertil kommer, at der er lagt langt mere håndværksmæssig finish i Ananta´en end der er i Sumo´en. Når det er sagt, så er jeg helt på linie med dig: Sumo´en giver usædvanligt meget ur for pengene ! Især kassefinish og værkets præcison imponerer, ligesom lume og bezelens lækre 120 præcise klik også er værd at nævne
Jesper B, der står lidt om Sumo´en her, bl.a. også hvorfra dens "kælenavn" stammer:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7760&hilit=seiko+sumo" o nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=9&t=7760&hilit=seiko+sumo</a><!-- l -->
De venligste hilsner, John
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Den bliver vist også kaldet for Cameltoe.
MVH Peter
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Ja, det var faktisk inde på et af de internationale japanske fora, at Cameltoe første gang dukkede op. Det var ment i spot, da man syntes, at 12-markeringen lignede en tå på en kamel  Heldigvis, så undgik uret Cameltoe navnet, og bærer idag med stolthed Sumo tilnavnet
De venligste hilsner, John
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
|