SDer
Som pænt grøn i Rolex verden kunne jeg godt tænke mig at vide om der er en SDer der er
mere "rigtig" end andre hvis man fravælger de helt dyre.

Er der en bestemt model man skal vælge hvis det gerne må lugte lidt af vintage (troede aldrig jeg ville stille sådan et spørgsmål Icon_e_biggrin )
Svar
Jeg selv har altid syntes, at den mest "rigtige" SD (blandt de "nye" 16600'er) er version med huller i hornene...

Du kunne jo så enten gå efter en SD fra 1998 (sidste år med Tritium) eller en K-serie (sidste serie med huller i hornene, men med Super-LumiNova visere og markører).
Mvh., Bo.
Svar
OK den med huller var ikke den jeg første havde tænkt på men det jo kunne være en mulighed hvis det skal lugte lidt af vintage Icon_e_biggrin
Svar
jacob jensen Skrev:OK den med huller var ikke den jeg første havde tænkt på men det jo kunne være en mulighed hvis det skal lugte lidt af vintage Icon_e_biggrin
Citat:
i have had a couple of dwellers.I think the last model they made is the best.The strap is much better.I have a suspicion that the last model year dwellers will be collection items for the future.You should try a few different models on the wrist jacob. willy
Svar
willy Skrev:
jacob jensen Skrev:OK den med huller var ikke den jeg første havde tænkt på men det jo kunne være en mulighed hvis det skal lugte lidt af vintage Icon_e_biggrin
Citat:
i have had a couple of dwellers.I think the last model they made is the best.The strap is much better.I have a suspicion that the last model year dwellers will be collection items for the future.You should try a few different models on the wrist jacob. willy

Det er nok ingen hemlighed at en SD også er målet for mit næste køb så jeg ser med på denne tråd. Mener du Deep Sea modellen Willy når du skriver bedre lænke, eller de sidste 16600 modeller ?

Jeg troede ikke der var forskel på lænken på forskellige årgange af 16600 modellen.
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:
willy Skrev:
Citat:

Det er nok ingen hemlighed at en SD også er målet for mit næste køb så jeg ser med på denne tråd. Mener du Deep Sea modellen Willy når du skriver bedre lænke, eller de sidste 16600 modeller ?

Jeg troede ikke der var forskel på lænken på forskellige årgange af 16600 modellen.
Citat:
Now i am no expert on rolex.Others on this site know much more.I had a 2009 dweller without the holes in the strap,and solid links.i thought this to be a big improvement compared to my old dweller.I have the deep sea now,and i think the flip lock is fantastic.But i have read some critics ,who say it can give problems when diving. Icon_e_smile Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)