Det lugter lidt af Bond, James Bond
Hermed lige et par billeder af det nyeste medlem af familien en Rolex 5508 fra 1959 med 7206 lænke.

Først med lænke.

İmage

Så med Bond natorem.

İmage

İmage
Svar
Av av av av.... Hvor er den alt for lækker Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
Nej den er lækker Danny, er træt af du ikke havde fået den i går så jeg kunne se den, men så har man jo lidt at glæde sig til Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Det er guf. Intet mindre. Tillykke Danny Icon_e_smile
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Så kører det vidst nogenlunde for den Gamle Icon_e_biggrin

Glæder mig til at se den "live"
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Du bliver jo ved Danny. Det er et eller andet med, at når først i er "anerkendte" for at kunne det der, og for at være i markedet, så kommer i også over perlerne - og det der er altså en perle - hold dog op. Hvor vil du selv placere den i rækkefølgen i din samling - den må ligge højt - 1959?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Gufle

Tillykke med nyerhvervelsen, den er spændende, en næsten oprindelig James Bond, nu mangler du jo bare en Walther PPK, for så kan du jo lege James Bond, for en Aston Martin kan du jo nok hurtig finde. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Micki Jensen Skrev:Nej den er lækker Danny, er træt af du ikke havde fået den i går så jeg kunne se den, men så har man jo lidt at glæde sig til Icon_smil

Ja det var lidt ærgeligt det skulle tage fire dage at få den frem.
Svar
Christian Bentzen Skrev:Så kører det vidst nogenlunde for den Gamle Icon_e_biggrin

Glæder mig til at se den "live"

Ja, vi må lige stikke hovederne sammen.
Svar
hannover_dk Skrev:Du bliver jo ved Danny. Det er et eller andet med, at når først i er "anerkendte" for at kunne det der, og for at være i markedet, så kommer i også over perlerne - og det der er altså en perle - hold dog op. Hvor vil du selv placere den i rækkefølgen i din samling - den må ligge højt - 1959?

vh

Det er ihvervt fald den ældste i samlingen. Den er også definitivt en fremtidig keeper. hvilket jeg ikke har kunnet sige om ret mange ure jeg har haft. Jeg var lidt bange for at den måske ville virke for lille da den kun er 37-38 mm, men den virker nøjagtg lige så stor som en ældre 5513, så det var jeg meget positivt overrasket over.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)