Har jeg min egen læder pusher?
#1
Ja det må jeg have, for i mandags kom der en pakke fra den gode Nikolai. Han havde igen købt lidt gamle ammo tasker. Denne gang en lidt mere speciel af slagsen, nemlig en painted french ammo bag, som har en super farve. Og ja Nikolai kunne vist ikke rigtigt lide den, men ved fra paneristi, at det er læder som er i høj kurs pga. den specielle overflade.

Så det var dejligt her i mine barsel, hvor jeg har brugt meget tid på disse to:

İmage

At kunne lave en lille rem til mit elskede "logo":

İmage

İmage

Så tak Nikolai endnu engang for en super taske........

Torben
Svar
#2
Jeg kan godt forstå, at du har brugt meget tid på dine to dejlige børn - de ser super søde ud Icon_e_biggrin

Remmen har en lækker farve, synes jeg, og at der så er patina på gør det jo bare endnu bedre Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Fin rem Icon_e_biggrin
Det ser ud som om storesøster rigtig koncentrerer sig Icon_e_biggrin

Og endnu engang tillykke med familieforøgelsen.
Svar
#4
Det ser sq godt ud Torben.
Med alle 3.
Jeg har vist ikke sagt det til dig, men STORT tillykke med den lille ny Icon_exclaim

Det skal lige siges at der var forskel på de to tasker jeg fik, den du fik var lidt mindre blank i læderet. og faktisk lidt federe må jeg sige. Og som der bliver sagt er det fedt med den patina du har på undersiden af remmen.

Men jeg syntes bare de første to tasker jeg fik vare feder, og de patentere bare super fedt, dem der jeg efter flere af.

Har forresten lige "vundet" 2 sorte ammo tasker, ligeledes fra 50erne, glæder mig til at få dem.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#5
Godt at se at du bruger din barsel godt. Icon_e_wink Jeg er også på barsel. Har været hjemme i 2 mdr nu - det er drøn hyggeligt. Æsken her var tom da barslen startede.... Det er sgu farligt at være hjemme! Icon_e_wink

İmage

M
Svar
#6
Skal selv have 3 mdr. i sep-okt-nov - så må vi se hvad der finder vej til boksen.
Svar
#7
Ja det bliver spændende.

Lige et hurtigt billede af de sorte ammo tasker som er på vej.

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#8
Nopanic Skrev:Ja det bliver spændende.

Lige et hurtigt billede af de sorte ammo tasker som er på vej.

İmage
Glæder mig til at se dit arbejde, Nicolai.... Hvad kommer sådan en rem til at koste?

Har en Aquagraph på vej ind, og vil gerne have en rå rem til det. Denne på billedet er desværre solgt.....

İmage
Svar
#9
Aner det ikke Claus. Har aldrig solgt em rem.

Jeg har også en sort en som ville passe godt til AGén, men vi kan godt finde ud af at lave en sort med gule syninger hvis det er.
Du siger bare til Claus.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#10
Vi kan lige tale nærmere om det på onsdag aften.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)