Svar: 41
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej med jer.
Jeg forventer om kort tid at skulle til Singapore ifm. arbejde og vil bruge nogle af mine fridage til at kigge efter vintage Rolex, hvis de ellers er at finde. Med søgefunktionen har jeg kun kunnet finde en tråd med oplysninger om nye Rolex i Singapore, og det har ingen interesse pt.
Har I nogle tip til steder hvor der kan findes vintage Rolex?
/TS
When a man has a world in his hands, you expect to find a Rolex on his wrist.
•
Svar: 154
Tråde: 0
Prøv at gå over på Vintagerolexforum.com og brug søgefunktionen dér. Hvis du søger på Singapore kommer der mange adresser og generelle oplysninger frem.
God tur.
Mvh Henrik
•
Svar: 71
Tråde: 12
Hej,
Der er mange steder. En kaede der heeder Peng Kwee er blandt de foerende. Proev ogsaa "The Bencoolen" og "Peoples Plaza" generelt.
Skal du se noget der er rigtigt laekkert, saa skal du finde en butik der hedder "Passions" eller saadan noget, i Funan mall. - Gaa afstand fra CQ. Men det er ikke alle hans Vintage Rolex'er som han vil saelge.
PM mig hvis du vil have info om lokationer. - naevn hvilket hotel du skal bo paa...
/JAH
•
Svar: 41
Tråde: 4
Mange tak for svarene.
Jo, det gav en hel del mere brugbart at søge på Vintagerolexforum.com

Jeg har skrabet nogle navne sammen som jeg skal forsøge at finde. Visse af indlæggene var af ældre dato så det er ikke sikkert at butikkerne stadig findes, men jeg nævner navnene her i tilfælde af at andre kan bruge samme information eller kan tilføje noget.
- Eddie Antique: no where else in singapore you can get to see such vintage collection. lucky plaza #04-46.
Collectors' Haven" at VIP hotel (near Balmoral Plaza) - some Rolex but mainly Panerai & "Passions" at Funan Center and Chinatown Point (they have two branches)
Mr Paul of Precision watch @ Golden Landmark Hotel
Andy's Heirloom Gallery at Riverside Galleria - check [url]"http://www.heirloom2.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.heirloom2.com[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; (also close to City Hall and Funang Digital Mall)
Monster Time/Alvin at Far East Shopping Center Next to Hyatt Hotel on Scott Road.
There are 3 shops in Lucky Plaza, Orchard Road that deals with Vintage Watches.
Peoples Park Complex (China Town) there are also a handful of used rolex shops..
@JAH: Jeg sender en PM

Og super at du også anbefaler Passions. De andre du nævner er også tilføjet min liste.
/TS
When a man has a world in his hands, you expect to find a Rolex on his wrist.
•