Sub Red
Var for engang skyld på nettet og kikke mig lidt omkring og faldt over dette Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Der er noget som ikke passer helt, efter at set på billedet grundigt igennem lagde jeg mærke til kvitteringen Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised fra Klarlund. Der står Sub 16610 og længere nede står der at den går i stå, så hvis uret har været til service hos Klarlund ville de så skrive ref 16610 istedet for 1680??(som jeg ikke tror de kan finde på at gøre) Synes det er ret afgørende da uret koster 13200 euro Icon_redface Icon_redface Icon_redface Synes ikke den passer ind nogen steder.
By
G
Svar
Hvor har du set denne? Billederne er ikke super.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
[url]"http://www.chrono24.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com[/url]" onclick="window.open(this.href);return false; ved ikke hvorfor men kan ikke uploade billeder større her på siden??

KlausM Skrev:Hvor har du set denne? Billederne er ikke super.
Mvh
Klaus
By
G
Svar
Denne vejledning til upload af fotos findes i link centralen - lørdags service giver en cut paste. Den egne server vil ikke både være foto server og urforums server som det er, så brug denne metode, og vær sikker på at billederne er gode nok, eller kan ingen bedømme en red sub, men lyder underligt: Her you go:

Tag et billede med dit digital kamera.
Overfør det til din computer - til en mappe - som standard ved den normalt ligge i mappen dokumenter og hedde billeder, men du kan også vælge en hvilken som helst anden mappe - og give den et selvvalgt navn - Urbilleder f.eks.

HER FØLGER VEJLEDNING I TILMEDLELSE TIL EN GRATIS FOTO-SERVER -
For de mere rutinerede er der fed tekst til hurtig læsning som vil række for de fleste
Gå ind på [url]"http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.photobucket.com[/url]

Klik på knappen JOIN NOW og følg vejleedningen
Vælg selv en username - det kan være dit efternavn hvis det er sjældent nok, ellers kan du altid lægge feks 4 tal til, som f.eks. Hansen1864

Vælg en adgangskode - brug ikke den samme som du bruger til bank eller andet stærkt fortroligt, men tag f.eks den samme du bruger her til vintage ures forum, så det er nemt at huske -

herefter kommer du til en side hvor du skal skrive dit navn og din email. det fører ikke til at du modtager spam af nogen art + + bekræfte den kode du ser

Du vil nu have en profil og kan logge ind på photobucket.

SELVE DET AT LOADE BILLEDER OP TIL PHOTOBUCKET
Når du er indlogget vil du se en knap som hedder "Choose files"

Klik på den og du vil se du er i din egen computer. Du skal nu bare finde de billeder du vil uploade - f.eks i Mine dokumenter/billeder - eller hvor du valgte at gemme dem

Du kan nu klikke på det billede du vil have uploaded. Vil du klikke på flere billeder og uploade dem alle samtidigt - så hold knappen CTRL nede medens du klikker
Når du tager enter som afslutning efter at have valgt billederne - uploades de til Photobucket og du vil når det er på plads kunne se billederne i miniature på skærmen i dit album i Photobucket

Under hvert billeder vil der være 4 alternative muligheder for at anvende billederne på nettet. du vil kunne linke til dem, bruge dem i emails osv., men den du skal bruge her er den nederste linie. den hedder IMG - Klik på den - I de fleste tilfælde kopieres den så automatisk, men ellers kopier den linje som hedder IMG (tryk C medens du holder CTRL knappen nede)

Så går du til Vintage ure, hvor du har startet et nyt indlæg - skriver det du vil, og der hvor du vil indsætte billedet sætter du det kopierede in (Hold CTRL nede og tryk samtidigt v)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg ved ikke om det betyder så meget. Et service fra 1996 gør hverken fra eller til.
Service papirerne kan stamme fra et andet ur.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det er det jeg mener tror de stammer fra et andet ur men ser godt ud på billedet med både pose og papirer. Men foruden det er prisen lidt meget i overkanten.
KlausM Skrev:Jeg ved ikke om det betyder så meget. Et service fra 1996 gør hverken fra eller til.
Service papirerne kan stamme fra et andet ur.
Mvh
Klaus
By
G
Svar
Må prøves Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin tak for hjælpen Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
hannover_dk Skrev:Denne vejledning til upload af fotos findes i link centralen - lørdags service giver en cut paste. Den egne server vil ikke både være foto server og urforums server som det er, så brug denne metode, og vær sikker på at billederne er gode nok, eller kan ingen bedømme en red sub, men lyder underligt: Her you go:

Tag et billede med dit digital kamera.
Overfør det til din computer - til en mappe - som standard ved den normalt ligge i mappen dokumenter og hedde billeder, men du kan også vælge en hvilken som helst anden mappe - og give den et selvvalgt navn - Urbilleder f.eks.

HER FØLGER VEJLEDNING I TILMEDLELSE TIL EN GRATIS FOTO-SERVER -
For de mere rutinerede er der fed tekst til hurtig læsning som vil række for de fleste
Gå ind på [url]"http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.photobucket.com[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Klik på knappen JOIN NOW og følg vejleedningen
Vælg selv en username - det kan være dit efternavn hvis det er sjældent nok, ellers kan du altid lægge feks 4 tal til, som f.eks. Hansen1864

Vælg en adgangskode - brug ikke den samme som du bruger til bank eller andet stærkt fortroligt, men tag f.eks den samme du bruger her til vintage ures forum, så det er nemt at huske -

herefter kommer du til en side hvor du skal skrive dit navn og din email. det fører ikke til at du modtager spam af nogen art + + bekræfte den kode du ser

Du vil nu have en profil og kan logge ind på photobucket.

SELVE DET AT LOADE BILLEDER OP TIL PHOTOBUCKET
Når du er indlogget vil du se en knap som hedder "Choose files"

Klik på den og du vil se du er i din egen computer. Du skal nu bare finde de billeder du vil uploade - f.eks i Mine dokumenter/billeder - eller hvor du valgte at gemme dem

Du kan nu klikke på det billede du vil have uploaded. Vil du klikke på flere billeder og uploade dem alle samtidigt - så hold knappen CTRL nede medens du klikker
Når du tager enter som afslutning efter at have valgt billederne - uploades de til Photobucket og du vil når det er på plads kunne se billederne i miniature på skærmen i dit album i Photobucket

Under hvert billeder vil der være 4 alternative muligheder for at anvende billederne på nettet. du vil kunne linke til dem, bruge dem i emails osv., men den du skal bruge her er den nederste linie. den hedder IMG - Klik på den - I de fleste tilfælde kopieres den så automatisk, men ellers kopier den linje som hedder IMG (tryk C medens du holder CTRL knappen nede)

Så går du til Vintage ure, hvor du har startet et nyt indlæg - skriver det du vil, og der hvor du vil indsætte billedet sætter du det kopierede in (Hold CTRL nede og tryk samtidigt v)
By
G
Svar
Har også selv været ude for at nogle af Klarlunds ekspedienter har skrevet forkert referencenummer på sedlen, så det tror jeg ikke at man skal være bekymret for. Som Klaus også skriver, er det nok begrænset hvilken værdi man skal tilskrive servicekvitteringen fra 1996. Personligt tilskriver jeg ældre servicekvitteringer en værdi, hvis uret er 100% komplet. Det er det viste ur ikke.

Bortset fra det, synes jeg nu heller ikke at det er nogen særligt pæn klokke, og serienummeret hører til deroppe hvor mange purister ikke accepterer det som en rød. Men det er da sjovt at den ser ud til at have Klarlund certifikat.

Mvh Henrik
Svar
Det er sikkert bare mig som er paranoid, men hvis uret stammer fra Dk og befinder sig i DK, hvorfor så anvende international side?
Personligt ville jeg da eksponere uret i DK som det første.
Svar
Det er et oprindeligt dansk ur som befinder sig hos en handler i München.

I øvrigt er det ikke usædvanligt at ure som er til salg i Danmark, kun annonceres på udenlandske sites. Det er hver gang en afvejning fra sælger, om denne mener at uret kan afsættes i DK.

Mvh Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)