Jeg er super glad for uret. Hele vejen hjem til Fyns land, og nogle timer efter, der havde jeg en sitren i kroppen. Uret har helt sikkert ramt og rørt mig på en måde, som jeg ikke ret ofte har oplevet ... med ure i hvert fald

Jeg havde kig på flere af Panerais modeller under 30K, men jeg blev ved med at søge tilbage til 001 - bl.a. pga den "historiske korrekthed" og så det rene udtryk, som kun brydes af sekundviseren på en smuk måde. Ydermere, så synes jeg, at uret har et utrolig lækkert æstetisk udtryk, og jeg betragter det hele tiden fra forskellige vinkler, og finder flere og flere lækre detaljer. Min aften skal gå med at nusse om ur og rem, så jeg glæder mig allerede
Jeg er for øvrigt blevet positivt overrasket over bærekomforten, som jeg synes er god. Hidtil, der har jeg altid set Panerais 44mm modeller som store "klodser", men det er da godt at få rykket ved sådan en for-forståelse
Hvad angår optræk af uret, så synes jeg ikke at jeg har nogle problemer - det går godt og let, og er en sand fornøjelse