1500 kr for 7 kroner!
#1
Jeg forsøger hele tiden at optimere samlingen - og det enkelte ur.

Den rette box, rem, spænde og den rette krone.

Nu havde jeg efter hånden 4-6 ure med "utilfredsstillende kroner" - altså måske nok originale Omega kroner, men ikke den rette (så vidt jeg ved).

Nogen siger at Otto Frei ikke er så kundeorienteret - og de har muligvis ret, men han har reservedele til Omegaer.

Jeg købte 7 kroner - 6 af de 10-kantede op en anden... - endda en 10 kantet i Pink gold:

İmage


Nu bliver det så opgaven at fordele dem rigtigt… her er mit gæt:

Til den Pink gold 1. generations 2648 Constellation jeg har:

İmage

Så har jeg jo 2 14393 i guld – og de skulle have gavn af sådan en hver:

İmage

Sådan en (14393) har jeg jo også i stål - samt en 2652 – i stål så disse 2 skal på dem


İmage

Denne – som er lidt fladere og i guld passe vistnok på 168.005 i guld

İmage

Den sidste i guld blev bestilt til min 168.010 … og den er vist magen til den der allerede sidder på – jeg troede bare ikke den var rigtig, men det er den måske alligevel – ikke 10-kantet!

İmage

Så går turen til urmager igen, igen, igen, igen, igen, igen – men altid hyggeligt!

Vh Baun
Svar
#2
Hehe, sjovt lille projekt.. Per Baun - en ur-"optimizer." Icon_e_biggrin

- Ham Ofrei har bare vandvittigt mange dele til at ligge!!!



- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
#3
morten b Skrev:Hehe, sjovt lille projekt.. Per Baun - en ur-"optimizer." Icon_e_biggrin

- Ham Ofrei har bare vandvittigt mange dele til at ligge!!!



- Morten

Ja han har meget - desværre er det somme tider svært at finde det rette, bøvlet at få det sendt og fortollet og det koster jo også.

I dette tilfælde kostede kronerne vist ca 800 kr - og så gik der ca 700 kr til importafgifter, forsendelsesomkostninger og ekspeditionsgebyr. Men nå man ikke kan få det andre steder må man jo krybe til korset!

vh Baun
Svar
#4
Ikke desto mindre er han en klaphat at tale med.
Jeg sendte ham engang en mail hvor jeg spurgte til en glas og sendte ref. nr, og samtidig skrev som extra oplysning hvilken model det var til.

2 dage efter ringede han sgu til mig og svinede mig til med: How the fuck do you expect me to know which model it is. I just need to know the ref, nr.
Jeg var dybt chokeret.

Men som jeg sagde til ham: Howw the fuck to you expect your customers to come back when you talk to them like this.
Han gav mig en undskyldning.

Jeg køber ALDRIG noget der mere.

//
Icon_+1
Svar
#5
Loncar Skrev:Ikke desto mindre er han en klaphat at tale med.
Jeg sendte ham engang en mail hvor jeg spurgte til en glas og sendte ref. nr, og samtidig skrev som extra oplysning hvilken model det var til.

2 dage efter ringede han sgu til mig og svinede mig til med: How the fuck do you expect me to know which model it is. I just need to know the ref, nr.
Jeg var dybt chokeret.

Men som jeg sagde til ham: Howw the fuck to you expect your customers to come back when you talk to them like this.
Han gav mig en undskyldning.

Jeg køber ALDRIG noget der mere.

//


Jeg ved det godt Loncar - du har vist skrevet om det tidligere.

Omvendt har jeg kun gode oplevelser. Jeg har læst betingelserne på hans hjemmeside og prøver at indrette mig på det. Til gengæld har jeg altid fået de rette varer og hurtig ekspedition. Og han har tilsyneladende reservedele som andre ikke kan skaffe....

Eller du ved måske hvor man kan købe en Pink gold 10-kantet Constellation krone?

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)