Ny i ur-verdenen
#1
Hej, så blev jeg også opslugt i denne fantastiske verden.

Jeg er helt grøn indenfor området - læser dog så meget om ure jeg kan komme til rundt omkring på nettet.

Mit første ur køb har fundet sted, og dette blev et pam 1b, og er nu brændt varm på endnu et pam, nemlig 423'ern..

Jeg glæder mig til at følge med overalt i forumet.

Mvh

Miké
Svar
#2
Velkommen, endnu en paneristi, fedt fedt! :)
Gode valg af ure.
Hvorfor faldt du for 423, jeg synes personligt at PR indikatoren er mindre heldig, men størrelsen på uret er fin.
Den minder også om meget om din 1b, hvis man nu ser bort fra størrelse og sandwich skive...
Check Panerais luminor-1950 kasse ud, efter min mening urverdenens mest vellykkede kasse - sikke en påstand hva! :)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#3
Hej og velkommen til endnu en fantastisk verden her på DK's bedste urforum;)

Hilsen Tom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#4
berg Skrev:Velkommen, endnu en paneristi, fedt fedt! :)
Gode valg af ure.
Hvorfor faldt du for 423, jeg synes personligt at PR indikatoren er mindre heldig, men størrelsen på uret er fin.
Den minder også om meget om din 1b, hvis man nu ser bort fra størrelse og sandwich skive...
Check Panerais luminor-1950 kasse ud, efter min mening urverdenens mest vellykkede kasse - sikke en påstand hva! :)


Du har ret i den minder meget om mit nuværende ur, men jeg er tilgengæld ret vild med den PR indikator :)

Men imorgen er der sikkert et jeg hellere vil have, det skifter konstant.

Mvh

Miké
Svar
#5
Mikeber Skrev:Men imorgen er der sikkert et jeg hellere vil have, det skifter konstant.
Hej Miké og velkommen til Urdebatten Icon_e_biggrin1

Du har lagt ud med et super fedt ur og din kommentar som jeg har citeret herover, viser at du allerede er godt fanget i urverdenen Icon_e_wink
Mange af os har det på samme måde, selvfølgelig ikke alle (nogle har bedre diciplin Icon_e_biggrin1 ) men jeg er fuldstændig lige sådan.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)