Frem med dig !
nemauen Skrev:Her er et par billeder fra nytår. Icon_e_smile
Det der halsvedhæng klæder dig rigtigt godt Icon_cool
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
nemauen Skrev:Her er et par billeder fra nytår. :)
Det der halsvedhæng klæder dig rigtigt godt 8)
vh
Hehe, jotak. Går ud fra det er hunden du mener? :D
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar
Jeg ser sådan ud:

İmage
På billedet bærer jeg mit Certina DS First, som og er blevet indviet som dykkerur blandt rokker og tropiske fisk. Kunne dog ikke have det på her:

İmage
da Dixie helst ikke skulle kunne rive sig.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
Hej Joepete

Jeg synes at det ligner et Seiko det du bærer, og så har du et Nikon Kamera, og skal man gætte på vægten må du veje cirka 99 kilo, så gad vide om jeg vinder præmien for det svar, hov det gør jeg jo nok ikke, for jeg ved ikke hvordan man lægger billeder ind. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg ville egentlig bare bidrage med et mugshot af mit forhåbentlig tilforladelige fjæs, men jeg lærer sikkert aldrig at oplade billeder på denne facon. Det ender nok med en blank side...som nok også er det pæneste jeg kan bidrage med.

İmage
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
For fanden da !!! det lykkedes...nu kører adrenalinen da så højt at jeg sikkert ikke kan sove i nat.

Billedet er fra en spillebule i Las Vegas, hvor jeg var inviteret med af en god ven Jacob Arnes, fra Rallycenteret Fensmark. Vi skulle til verdens største bil udstilling der, og bagefter til New Orleans for at høre Jazzmusik, desværre havde byen slet ikke fundet sig selv efter Kathrina stormen, så det var helt igennem trist at se så meget ødelæggelse og fattigdom.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)